اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دلنوشته...

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۹ ق.ظ

بی قرارم  بی قرارم  بی قرار

ای خدا رحمی نما بر قلب زار

من  که از  بار گُنَه  درمانده ام

بر سرم دریایی از بخشش ببار

من که  در دامِ  بلا  افتاده ام

بار الها  قلبِ   من  تنها   نذار

 خسته ام از این حوالی ای خدا

من  دگر  باید  رَوُم  از  این دیار

از  غمِ  دور  و  زمانه خسته ام

ای زمانه  قلبِ  من راحت گذار

ای کسی که قلبِ من آزرده ای

من خدا دارم تو از خود شرم دار

من دگر باتو در این عالم ندارم هیچکار

در سرایِ آخرت  از بهرِِ عفو عذری بیار

.......................................

خادم الحسین

1392/11/28

نظرات  (۱۵)

۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۰۷ فاطمه مرید زهرا(س)
اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا
پاسخ:
الهی...
سلام علیکم 
ممنون از حضور ارائه نظر شما .
موفق باشید 
پاسخ:
سلام.
التماس دعا
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۱ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
احسنت.
التماس دعا
پاسخ:
سلام.
محتاجیم به دعا
یا علی مدد
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۵ در راه مانده...
الهــــی العفـــو ....

خدایا خـــوبم!

منــــو ببخـــش!

ساده ی ســـاده ...

مـــن بهـ امیـــد عفــو تـــو،

عبـــد گنهـ کــــآر شــدم..



خــداقــوت
پاسخ:
سلام.
التماس دعا
الهی
نه من انم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
پاسخ:
التماس دعا
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۹ وحید محمدی

سلام

خوب بود شعرت از نظر وزنی ولی یکی دو جا مشکل داشت مثلا بیت آخرش

سر بزن

به روزیم ...

پاسخ:
سلام.
ممنون از نظرت و نکته ریزی که گفتی.
سر میزنم.
یا علی مدد
با اولین مطلبم در خدمتم
منتظر نظرات شما
تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست
یا مادرم زهرا (س)
پاسخ:
سلام.
چشم.حتما.
یا علی مدد
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۶ وحید محمدی
با تقابل به روزم ...
مطلبی خاص ...
پاسخ:
چشم
خیلی عالی
ماشاا... شعرهای خوبی داریدا،
وقتی در نهایت گمنامی هم باشه که دیگه نور علی نور می شه

خدا قوت
پاسخ:
سلام.
التماس دعا
سلام ممنون که به ما سرزدید.
خداقوت.
با سلام...
ممنون از بازدیدتون...
بازدید پس میدم...انشااللله موفق باشید...یاعلی


سلام
با نامه ای به مخاطب خاص به روزیم ... 
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۰ پلاک شکسته

سلام

چه طوری برادر؟

با ما سر بزن به روزیم

راستی ادرستم تو لینکای ما اصلاح شد...

پاسخ:
سلام.
چشم.
یا علی مدد
سلام و درود خدا

ممنون


پاسخ:
التماس دعا
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۷ محرم سرباز کوچولو
شهر ترسیده است که آشوب کند لبخندت
بگذر از مردم این شهر نمى فهمندت
موفق باشین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">