اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

حرف دل...!!!

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ق.ظ

عید  است   ولی  همه  به  دل   غم  داریم

زیرا که عزیز  دلمان ، اماممان   کم    داریم

بی نور رُخَش جهانِمان گرفته و دلگیر است

تا روزی که آید همه  به  لبانمان  دم  داریم

گرچه که  به  ظاهر  نَبُوَد  میانمان   او   امّا

از برکت او و لطف او  به  درد مرهم   داریم

کی  می  شود  آن  جمعه که  با  ظهور  او

گوییم تمام  شیعیان که  عید  با  هم  داریم

...................................................

درد دل:

این عید برایم چه غم انگیز  شده

درد و غم مادر چه غم انگیز شده

با  ارزش تر ز مادرم چیزی نیست

با رفتن او جهان  غم  انگیز  شده

من هم  خواهم دگر  روم   از دنیا

این فضای دنیا چه غم انگیز شده

......................................

اشعار از:

خادم الحسین

1393/01/03

........................................

یه جمله از دلتون بگید...

(حرف دل-فقط از دل)

نظرات  (۹۵)

حرفِ دل من اینه:
خدا جون خیییییییییلی دوستم داشته باش !
پاسخ:
بسیار عالی...
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۸ عاشق سید الشهدا

درد و غم مادر چه غم انگیز شده

التماس دعا

پاسخ:
یا زهرا

۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۰ علی ابراهیمی
حرف دلم:
روزی هزار بار دلت را شکسته ام/بیخود به انتظار آمدنت نشسته ام
هر روز این تویی که دعا میکنی برای من/و من هر روز گناه کارتر از گذشته ام
تو غصه میخوری و گریه میکنی و غمگینی/دلیل آن هم منم که آب از سر گذشته ام
چشمان تو کمسو شده از بس گریستی/من عین خیالم نیست چه راحت نشسته ام
هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی/هم عهد خویش،هم دلت را شکسته ام
امروز جمعه نیست ولی قول میدهم/با بغض های گلویم و دل شکسته ام
میخواهم از نو،نوکر خوب شما شوم/آقا نجاتم بده از گناه خسته ام
پاسخ:
سلام.
بسیار زیبا
التماس دعا دارم بد جور
یا علی مدد

سال فرهنگ است و سال اقتصاد

عزم ملی خواهد و شور جهاد

خواهم از زهرای اطهر (س) تا شویم

یاور «سید علی» با اتحاد

«اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان و احفظ نائب المهدی امامنا الخامنه ای)

میگم حیف نیست با هم تبادل لینک نداشته باشیم؟!

پاسخ:
بسیار زیبا.
چرا واقعا حیفه-لینک شدی عزیزم

یا زهرا
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۹ میلاد علیدوست
حرف دل:::
دعا کنید که از نظر علمی پیشرفت کنیم تا زینت حضرات اهلبیت سلام الله علیهم اجمعین باشیم تا یه عده نگن بچه هیئتیا یه مشت آدم بیکارو بی سوادن...
سالی سرشار از برکت داشته باشید
پاسخ:
ممنون
یا علی مدد
زیبا بود
ممنون از حضورتون
پاسخ:
التماس دعا
سلام.
سال نو مبارک
وب جالبی دارید
لطفا شما هم از وبلاگ ما بازدید کنید و با نظرات خود ما رو در ارائه خدمات بهتر یار کنید.
با تشکر
گروه فناوری اطلاعات ای تی جار
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۲ المرأة الریحانه
از دلسردی این مردم دلگیرم..
انشالا امسال با ظهور آقامون دلشاد بشیم
پاسخ:
انشا الله انشاالله
التماس دعا
یا زهرا
من الان حرف دل ندارم
فقط دلم یه نموره نگران شایدم بیشتر
پاسخ:
مهم همین نگرانیه...
التماس دعا

ای چراغ خانه ام سو سو نزن ...

پاسخ:
یا زهرا
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۹ محمد عباسی فرد
حرف دل که بسیار است ، به قول علی فانی عزیز که می گه :
آن قدر حرف در این سینه ما جمع شده
این همه عقده تلمبار شدن هم دارد
حرف دل من این بخش از این شعر زیبای خادم الحسین است :
اماممان کم داریم
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از این نظر زیبا.
التماس دعا برادر
کاش برای بهترین مادر هستی بچه های خوبی بودیم
پاسخ:
ای کاش............
ولی حیف..........
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۰ کنیز حضرت مادر(س)
یا مهدی(عج) بی تــو اینجا همه در حبس ابــد تبعیدند سالـها هجری و شمسی همه بی خورشیدند تـــو بیــایی همه ساعتـــها ، ثانـــیه ها از همین روز ، همین لحظه، همین دم، عیدند...
التماس دعا فراوان 

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
محتاج دعاییم.
یا زهرا
چادرت را بتکان قصد تیمم داریم
سال فاطمی داشته باشید 
خدا قوت
سنگرتون مستدام
پاسخ:
ممنون
التماس دعای فراوان
 در دو عالم جلال ما زهراست/رمز تغیر حال ما زهراست
احرف دلمو نمیتونم بگم اخه خصوصیه......
ناراحت که نمیشین؟؟!!
 جای حروفش ستاره میذارم
خدایا********************************************************؟؟؟؟
یا زهرا
پاسخ:
جالب بود.....
التماس دعا

یا علی مدد
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۲ چشم چشم دو ابرو
حرف دل :

خدایا , دوستت دارم ...
پاسخ:
خیلی هم خوب...
التماس دعا
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۲۰ چشم چشم دو ابرو
حالا سلام ...

سال نوتون مبارک ...

سالی سرشار از خلقیات و منش بی بی رو براتون آرزو میکنم ...

یازهرا ...
پاسخ:
ممنونم
منم همچنین

التماس دعا
دلم بقیع میخاد
نه فقط برای زیارت دلم میخاد بریم اردو جهادی!! برای ساخت حرم بی بی بی حرم...
یا حضرت مادر...
پاسخ:
التماس دعا
علی زمان را دریابیم...
علی هنوز هم غریب است...
پاسخ:
درسته
التماس دعا


مادرمون زهرا(س) ، دوستت دارم 

پاسخ:
یا علی مدد
عید امسال پر از بوی گل یاس شدست

و پر از خاطره ی گندم و دستاس شدست
همه ی دشت گواهند که با بوی بهار
عطر یک خانه ی آتش زده احساس شدست
چینش سفره امسال تفاوت دارد
سین هر سفره ، سلامی است که بر یاس شدست
روضه ی چادر خاکی همه جا پیچیده
سیب ها طعم خوش کوثر و اخلاص شدست
ابر ،در هیات یک مستمِع مداحی است
بس که می گرید و دل نازک و حساس شدست
جان گل های جهان پیشکش یاسی که
زخمی سیلی باد و ستم داس شدست ...

پاسخ:
یا زهرا
آمد بهار و از تو نیامد خبر هنوز
گل جلوه کرد و از تو نبینم اثر هنوز
خندید غنچه صبحگهان بر رخ نسیم
دور از رخ تو دیده ام از گریه تر هنوز
تنها چسان به روی گل و لاله بنگرم
گلچهر لاله روی من اندر سفر هنوز
یاران میان سبزه و گل جام می به کف
من می خورم به داغ تو خون جگر هنوز
هر جا حکایتی ست ز شور و جنون من
تنها تویی ز درد دلم بی خبر هنوز
از شرح غصّه ام جگر سنگ آب شد
این شعله در دل تو ندارد اثر هنوز
پاسخ:
التماس دعا
منم در سفره دارم هفت سین را ، ولی تواَم شده با داغ زهرا
بود سین نخستین سیلی کین ، به روی مادرم با دست سنگی
ببین بر سفره سین دومم را ، که سویی نیست در چشمان زهرا
بگویم سین سوم تا بسوزی ، که مادر سوخت بین کینه توزی
ازین ماتم دل حیدر غمین است ، که سین چارمم سقط جنین است
به روی سفره سین پنجم این است ، سر سجاده اش زینب حزین است
شده سفره پر از اشک شبانه ، ششم سین،مانده سوت و کور خانه
چه گویم ای عزییز ازسین آخر ، بود آن، سینه ی مجروح مادر
پاسخ:
بسیار زیبا
یا علی مدد
فصل بهار آمدُ بهار دلها نیامد...بهار دلی که بی او هزاران بهار خزان است....
انشاالله سالی پربرکت زیر سایه امام عصر(عج) داشته باشید...
بازدید پس میدم..ممنون از حضورتون...
پاسخ:
یا علی التماس دعا
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۲ مدیون زهرا سلام الله علیها

السلام علی من الاجابه تحت قبه

زیر گنبد طلای امام حسین کنار ضریح شش گوشه هر حاجتی برآورده میشه...یکی بلند بلند دعا می خواند...خدایا زیارت 14 معصوم رو نصیب ما بفرما

بارانی شدم...چشم ها می بارید و دل می لرزید....یاد حضرت زهرا افتادم و تنها زائر غریبش...

آقاجان نمی دانیم کجایی؟کاش لااقل نشانی از قبر مادرتان داشتیم می امدیم انجا سراغتان

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
التماس دعا
واقعا این عید برایم چه غم انگیز شده...

ایام به کام
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
یا علی مدد
ان شاءالله تو سال جدید همگی حضور و نورانیت و مهر 
حضرت مادر و با تمام وجود حس کنیم..
التماســـ دعـــا
پاسخ:
یا زهرا
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۶ مَردی به رنگ زمستان
سلام ...

از خدا می خوام ، همه ی انسان ها خوب باشن ...
بدی وجود نداشته باشه ... همین ...
:)
پاسخ:
یا علی مدد
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۷ پایگاه مجازی لبیک ...
سلام
زیبا بود،
با افتخار لینک شدید،
یا علی،،،
پاسخ:
التماس دعا
وای مـ ا د ر م
پاسخ:
یا زهرا
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الانسیه الحورا ارواحناله لک الفدا

مادر که می رود!!!
فرزندان دیگر حرفی برای گفتن ندارند!
و من هم می خواهم با مادر بروم ....
آخر می گفتند بهشت زیر پای مادران است!
والسلام !
بهشتی که نباشد!
من هم دنیا را نمی خواهم!
من مادرم را می خواهم همین ...ساده .... غم انگیز والسلام....
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج.
یا زهرا
فقط حرف دلم!
 ای حضرت مادر خودت ب دادم برس..
یک چیزهایی واقعا داره سخت سپری..تو این سختی کمکم کن که حداقل کمی بزرگ شم تا بهانه گیری هام کم بشه..
پاسخ:
یا زهرا مددی
الهی
برسان صاحب ما را..
پاسخ:
اللهم عجّل لولیک الفرج

یا زهرا مددی
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۳ ابوالحسن جعفری بلالمی
 سلام و عرض ادب دارم خدمت شما دوست عزیز و عیدتان را به شما تبریک
 عرض مینمایم انشاءالله سال پر برکت و خوبی داشته باشید .
 وبلاگ شما خیلی جالبه و هرکسی که حضور پیدا میکند حس خوبی را
 به دست می آورد . حرف دل من رو فقط خدا میدونه ببخشید من نمی توانم حرف دلم را بگویم چون اگر بشنوی بغض ، گلویت را میگیرد و سخن های دلم
 بسیار  عمیق است که به زبان آورده نمیشود .
 یا علی مدد . التماس دعا .
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون که تشریف آوردید.
محتاج دعاییم.
یا زهرا
سلام
ممنون زیبا بود..
حرف دلم: یا حضرت زهرا ادرکنی.
پاسخ:
التماس دعا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۵ ***العبد التائب***
کمک!

پاسخ:
کمک؟؟؟
حرف دل:
توی سال جدید ارزو کردم که جوونای مملکتمون انقدر سطح فهم وشعور وعلم واگاهیشون بالا بره که اگه یه مانتویی رو توخیابون دیدن ب چشم ی خواهر وعین ناموس خودشون بهش نگاه کنن نه ...
ارزو کردم که مردم مملکتمون انقدر پیشرفت کنن که سعی کنن برای هر ادمی باهرنوع طرز تفکری احترام قائل بشن نه این که افکار شخصی خودشون رو به اون فردتحمیل کنن....
خیلی ارزو ها داشتم وخیلی حرفا....
یاعلی
پاسخ:
سلام.
نمیدونم چرا ولی حس میکنم کنایه زدین.
.........
تنش از یاس بود اشکهایش همه الماس بود عاشق بودو سرتا پا احساس بود...
پاسخ:
یا حضرت مادر
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۷ پایگاه مجازی لبیک ...
سلام،
متشکر،
لطفا در صورت تمایل لینک فرمایید،
یا علی،،،
پاسخ:
لینک شدید.
التماس دعا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۲۵ سیدمهدی نقیبی راد
یا حضرت زهرا(سلام الله علیها) بحق خوبانت بحق گریه کنان مخلصت یه حاجت دارم خوب خبر داری که چیه نزار دیر بشه برای هر جوونی که صلاح می دونی تا دیرنشده و بدتر نشده برآورده اش کن.
پاسخ:
الهی آمین

یا زهرا

دل من اوضاع اش بی ریخته...

حرفی نزنه بهتره!

پاسخ:
یه چیز بگید بد نیستا.
بازم هر جور صلاح میدونید.
التماس دعا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۹ علی ابراهیمی
با سلام، به روزیم.
پاسخ:
التماس دعا
حرف دلم را فقط خودش می داند.....
امیدوارم شرمنده اش نشوم
التماس دعا
یاعلی...
پاسخ:
یا زهرا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۹ میلاد علیدوست

سلام "با موضوع امید به آینده یا جنبش علمی درخدمتم"
موفق باشید
پاسخ:
یا علی مدد
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۷ رها پاک سرشت
شهادت طلبه فاضل علی خلیلی داغ ننگی بر متولیان فرهنگی جامعه است
شهادت تو رو باید به امامی که از دست بی توجهی ما در غیبت است تسلیت گفت
شهادت تو رو باید به رهبری که از ما توقع جهاد فرهنگی دارد تسلیت گفت
شهادت تو را باید به شهیدان راه حق تسلیت گفت
پاسخ:
التماس دعا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۱ سفیـــر نـــور
 اقتصاد و دین و فرهنگم زهم بیگانه نیست

دین من زهرائی‌ و فرهنگ من سید علی است

حرف زهرا از زبان پور او آید برون

زین سبب هر سال و هر نامی که گوید فاطمی است

****************************
سلام
ممنونم از حضورتون

التمـــــــــاس دعا فرج +شهادتــــــــــ
پاسخ:
یا زهرا
با یه پست جدید به روز هستیم....
پاسخ:
التماس دعا
یا علی مدد

حرف دل

یا امام زمان مارو امام زمانی کن که اگه میگیم اللهم عجل لولیک الفرج واقعی باشه ...

التماس دعای فرج

یاعلی

پاسخ:
انشا الله

یا مهدی ادرکنی
مرسی سر زدی:)
پاسخ:
وظیفه بود داداش...
یا علی
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۷ ...:: بخاری ::...
حرف دل؟
سلام.
همین.فقط سلام.چیز دیگه این به دلم نیومد.
پاسخ:
بسیار خوب

یا علی مدد
سلام برادر
خداقوت
شاعر این شعر ها خودتی؟؟

موفق باشی
یاعلی/
پاسخ:
سلام.
بله

التماس دعا
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" عید است ولی همه به دل غم داریم "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/24174
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"در نوروز هدیه‌ای خدمت امام علی (علیه‌السّلام) آوردند. حضرت پرسیدند: این چیست؟ عرض کردند: ای امیرالمؤمنین! امروز نوروز است. امام علی (علیه‌السّلام) فرمودند: هر روزمان را نوروز کنید."
یا علی
پاسخ:
یا علی

سلام

سال نو مبارک

انشاء الله سال خوبی داشته باشید

حرفهای دلم زیاد است در یک جمله قرار نمیگیرد

پاسخ:
منم همینطور

التماس دعا

سلام/سال نو شما هم مبارک و خداقوت/ملتمس دعا


پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۰۳ علیرضا بختیاری
سلام
با عرض تبریک سال نو و عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه شما در لیست پیوندهایم قرار گرفتید
پاسخ:
سلام.
شما هم لینک شدید

یا زهرا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۴ سید محسن تقوی بهبهانی
سلام خیلی خوب بود
پاسخ:
التماس دعا

یا زهرا
زیبا بود
ممنون از حضور گرمت در انعکاس تاریکی
با افتخار لینک شدی
یا حق
پاسخ:
سلام.
ممنون
شما هم لینک شدید

سلام
سال نو مبارک
از شما دعوت میکنم با آمدن به این پست، با کسانی همراه شویم که یادشان ما را از غفلت و فراموشی باز میدارد و در این بحبوحه فساد برای هدایتمان چراغ روشنی هستند.

منتظر حضور و نظرات شما هستم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/48
یا زهرا

پاسخ:
ممنون

یا زهرا
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۰ فاطمه مرید زهرا(س)
سلام
نوروزتان فاطمی ان شاالله
موفق باشید
یا زهرا
پاسخ:
سلام.
یا علی مدد
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۵ فائزه سعادتمند
دلمون کجا بود این روزا...
پاسخ:
یا زهرا مددی
آینده متعلق به ایران است!
ملت ایران باید خود را قوی کند!


سلام..
تربت بروز شد..
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
پاسخ:
یا علی مدد
حرمت نگه دارید پای سفره عید
چون مهدی زهرا داغ دار است مردم.
پاسخ:
آجرک الله یا بقیت الله
شهر آبستن غم هاست ، خدا رحم کند / شهر این بار چه غوغاست، خدا رحم کند
بوی دود است که پیچیده، کجا میسوزد؟ / نکند خانه مولاست، خدا رحم کند
هیزم آورده که آتش بزنند این در را / پشت در حضرت زهراست، خدا رحم کند
همه جمعند و موافق که علی را ببرند / و علی یکه و تنهاست خدا رحم کند
غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت / روضه ام ابیهاست خدا رحم کند.
پاسخ:
بسیار زیبا

التماس دعا
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۱ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ان شاالله که سال خوب و پر برکت و عافیت و سلامتی و عاقبت بخیری داشته باشید و ان شاالله که زیارت مکرر قبول ائمه علیه السلام قسمت و روزی شما باشد .. امسالی که ایام فاطمیه اول و آخر آن را گره زده است با آغاز و پایان جمعه اش ان شاالله با ظهور حضرت حجه گره بخورد و دلها به نور حضورش روشن شود ..
ملتمس دعای خیر شما هستم
عاقبت شما بخیر   
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

یا غلی مدد
سلام
ان شاالله رزق امسالمون با حضرت زهرا سلام الله علیها باشه
و امسال سال ظهور حضرت بقیه الله باشه
التماس دعا
یا علی...
پاسخ:
یا علی مدد
انشا الله
سالتان فاطمی..
رزقتون با مادر سادات
یا علی...
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۴۲ ***العبد التائب***
آره کمک!
پاسخ:
یا علی مدد
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۳۳ ₪بنـت الهـدی₪
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
الهی آمین
اللهم عجل لولیک الفرج 

یازهرا ...
پاسخ:
انشا الله

یا علی مدد
مادرم "عید"ی بود که رفت ...
همه زیبایی عید هم مادر بود که رفت ...
پاسخ:
یا حضرت مادر
خدایا یکی از دعاهام اینه که کمکم کنی شرمنده حضرت زهرا نشم
پاسخ:
سلام.
انشاالله خدا کمک کنه همممون سربلند بشیم.
یا زهرا
سلام بسیار عالی بود ممنون
پاسخ:
ممنون از شما

یا زهرا
آقای من
دنیای من
من برای تو گریه میکنم،تو برای من
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
یا زهرا


سلام.ممنون از نوشته های زیباتون
پاسخ:
سلام.
ممنون از لطفتون
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۹ علیرضا روحانی

فاطمیه آمدوآن مونس و همدم کجاست؟ شمع میپرسد ز پروانه گل نرگس کجاست؟

در عزای مادرت یابن الحسن یکدم بیا ، تا نپرسد این جماعت بانی مجلس کجاست

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


گفته بودید برای لینک من لینک بتون میدم الان

پاسخ:
سلام.

ممنون
لینک شدید

التماس دعا

بسیار عالی...

چیزی ندارم که بگم...

یافاطمه زهرا(س)

پاسخ:
التماس دعا

یا زهرا
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۵ امیرحسین شهبازی
سلام از این که عنایت کردید و پایگاه ما سر زدید متشکریم ان شاالله سالی فاطمی داشته باشید
پاسخ:
همچنین

التماس دعا
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۵ امیر بختیاری
مرحبا به خادم الحسین
پاسخ:
مرحبا به شما

یا زهرا
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی/باشیعه ای همچون من الحق که تو تنهایی...
انشالله که امسال همه دست به دست هم آقارو از تنهایی در بیاریم.
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
باعرض سلام سایت خوبی دارید سایت پرشور خوبی هم دارید با تشکر
پاسخ:
التماس دعا
خدا عزتتون بده
پاسخ:
التماس دعا
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۸ محفل قرآن امیرالمؤمنین

با سلام لطفا سری به وبلاگ ما نیز بزنید،ادرس:mahfel110.blog.ir

پاسخ:
چشم
دوست عزیز مثل همیشه مطالبتون بسیار زیباست
پاسخ:
ممنون
چشماتون زیبا میبینه

التماس دعا
سلام. دلم می خواست حالا که قدم رنجه فرمودید یک نظری هم در مورد مطالب وبلاگ می دادید.
پاسخ:
چشم...
چشم تو کعبه ی همه حاجات حیدر است
گلخنده ات صفای مناجات حیدر است

مادر ، تو گفته ای که فدائی حق شدن
راه رسیدن به ملاقات حیدر است

ای ذوالفقار شیر خدا ، قدرت علی
نام تو رمز هر عملیّات حیدر است

صبر علی... به پای غمی... چون فراق تو
یک ذره از تمام کمالات حیدر است

از این غریب خسته چه دیدی که هر سحر
چشم کبود و زخمی تو مات حیدر است

در اوج گریه ات به علی خنده می زنی
این خنده هم برای مراعات حیدر است

در عشق ورزی به علی بی بهانه ای
این مایه ی غرور و مباهات حیدر است

هم سینه ات شکسته و هم دست و هم دلت
گویا وجود تو همه خیرات حیدر است
***مجتبی روشن روان***


پاسخ:
بسیار زیبا بود...
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

مادرانه منو هر لحظه دعا میکنی 

مادرانه داری دردامو دوا می کنی 

مادرانه گره کورمو وا می کنی

کودکانه به تو محتاجم و دستای تو 



 التماس دعا

پاسخ:
یا زهرا

یا علی

یا الله
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۹ آلــــــو نــــــک . . .

شکر حق ما هم گرفتار غم مولا شدیم

همنشین روضه‌های مادرش زهرا شدیم

این حضور با صفا با دعوت چشمان اوست

تا به جمع فاطمیون زمانه جا شدیم

گر چه گم کردیم خود را بین بازار گناه

فاطمیه سر رسید و باز هم پیدا شدیم

قطره‌ای از جام زهرا را به لطف مهدی‌اش

بر مشام جان زدیم و شهره‌ی دنیا شدیم

گر چه ما را عده‌ای مجنون زهرا خوانده‌اند

سر خوش از این افتخاریم و بدان رسوا شدیم

کاش امشب بین روضه فاطمه گوید به ما

مورد تأیید فرزندش گل طاها شدیم

شاید امشب یک دعا از جمع ما شد مستجاب

شد مدینه قسمت و آنجا همه شیدا شدیم


ایام تسلیت باد .


التماس دعا


در آلونک منتظر حضور گرمتان هستیم . . . 

۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۹ آلــــــو نــــــک . . .

شکر حق ما هم گرفتار غم مولا شدیم

همنشین روضه‌های مادرش زهرا شدیم

این حضور با صفا با دعوت چشمان اوست

تا به جمع فاطمیون زمانه جا شدیم

گر چه گم کردیم خود را بین بازار گناه

فاطمیه سر رسید و باز هم پیدا شدیم

قطره‌ای از جام زهرا را به لطف مهدی‌اش

بر مشام جان زدیم و شهره‌ی دنیا شدیم

گر چه ما را عده‌ای مجنون زهرا خوانده‌اند

سر خوش از این افتخاریم و بدان رسوا شدیم

کاش امشب بین روضه فاطمه گوید به ما

مورد تأیید فرزندش گل طاها شدیم

شاید امشب یک دعا از جمع ما شد مستجاب

شد مدینه قسمت و آنجا همه شیدا شدیم


ایام تسلیت باد .


التماس دعا


در آلونک منتظر حضور گرمتان هستیم . . . 

پاسخ:
التماس دعا
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۱۸ خادمه ی حرم شاه عبدالعظیم حسنی ع

بسم الله الرحمن الرحیم

از فاطمه(س)گفتن که وضو می خواهد

وارستگی و بغض گلو می خواهد

بانو به خدا شرم از روی شماست

چون فاطمه گفتن آبرو می خواهد

شهادت بانوی دو عالم را خدمت حضرت مهدی عج و شما و همه شیعیان عاشق تسلیت عرض میکنم.

عذر تقصیر میخوام از غیبت طولانیم

تمنای دعای فرج دارم و یا علی

پاسخ:
التماس دعای فراوان

یا زهرا
ﺯ ﭼﺸﻤﺶ ﺳﯿﻠﯽ ﮐﯿﻦ ﺳﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﻋﻠﯽ ﻫﻢ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﮐه ﻣﺎﺩﺭ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﯽ ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﭘﻬﻠﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ . . . . اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الصِّدّیقَةُ الشَّهیدَة
پاسخ:
یا زهرا

وای مادرم
سلام

دعوتید به "غم غربت غریبانه ی مادر"

http://ahsanmoghadam.blog.ir/1393/01/17/%D8%BA%D9%85-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1
سلام...

ما مست علوفه ایم، مردن بهتر / بی برگ و شکوفه ایم، مردن بهتر
از غیبت طولانی تان شد معلوم / ما مردم کوفه ایم، مردن بهتر

پاسخ:
بسیار زیبا
محتوای سایت تون عالی مطالب جالب وخواندنی هم دارید
پاسخ:
ممنون

یا علی مدد
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۹ سربازان بقیه الله عج
سلام
وبلاگ خوبی دارید
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبر دهید.
یا علی
پاسخ:
لینک شدید...
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۳ ابوالفضل اخگری
بسیار عالی . امیدوارم همیشه موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">