اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

فراق کربلا سوزانده جانم را...

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ق.ظ

سلام...

چند وقته مطلب نذاشتم...

راستش دنبال سوژه بودم....حالا می نویسم:

چند خطی در مورد فراق کربلا...

خیلی دلم تنگه واسه کربلا...واسه غروب کربلا دلم تنگه...

آخه تا حالا نرفتم...

البته نرفتن یه درده و رفتن صد تا درد-اینو من نمیگما اونا که رفتن میگن...

چند روز پیش یکی از دوستانم از کربلا برگشت-از زبون اون میگم:

(اینارو آروم بخونید و با چشم دل)

میگه اونجا که میری حاجت ها رو یادت میره و میشی تشنه معرفت...

از دنیا جدا میشی-امامت رو حس میکنی...

یه چیز جالب تر میگه:اونجا دیگه روضه نیاز نیست-بی اختیار گریه میکنی...

..................................

بزرگانمون میگن:یه کم اهل دل باشی اونجا میبینی...

چی رو؟مصیبت های کربلا رو...قتلگاه رو...زینب رو...

عباس رو....

علی اکبر رو و علی اصغر رو...

............................

ولی چه کنم که بار گناهان اجازه رفتن به منه رو سیاه نمیده...

فقط باید از بقیه بشنوم و بسوزم...


چند   سالی    در    فراق  کربلایت   مانده ام

در   فراق گنبد و  صحن  و  سرایت   مانده ام

بار   سنگین    گناهانم     بُوَد    بر    شانه ام

لطف تو بوده که در حال  و   هوایت  مانده ام

این همه پیمان شکستنهای من  را   دیده ای

من فقط در حسرت لطف و سخایت مانده ام

این همه   نا  مهربانی ها  تو از من   دیده ای

در   تعجب   ز آن  همه مهر و وفایت مانده ام

جان  زهرا گوشه چشمی   بر  دل   زارم   نما

هر چه  هم بد باشم  اما   در عزایت مانده ام

یا حسین ارباب ، من را هم   دگر   راهی   نما

من   به   عشق  مرقد  و  پایین پایت مانده ام

...............................................

خادم الحسین

1393/01/28

.....................................................

این عکس رو چند روز پیش یکی از دوستانم با دوربین خودش گرفته از بین الحرمین:

این وبلاگشه:قرار دل





دلم میخواد بدونم این پست رو که خوندی

الان تو دلت چی میگذره؟؟؟

همونو واسم بنویس...؟؟؟

نظرات  (۱۹۰)

به وبلاگ ما سری بزنید پشیمان نمیشوید عجیب ترین و جالب ترین چیز هایی که در جهان هستی دیده اید

                                          www.khandeni.blog.ir
پاسخ:
چشم...
با اینکه کسی که نرفته یه درد داره و کسی که رفته صد درد موافقم...
عید 90قسمت شد با خانواده رفتم خدمت ارباب اونجا روضه نیاز نیست اشکات خودشون میاد وقتی دستتو تو ضریح حلقه می کنی چهره و اسم تمام کسایی که ازت التماس دعا داشتن میاد جلو چشات و.....
حس خوبی داره بودن کنار ارباب و دیدن حرمش
پاسخ:
خوش به حالت داداش


دعا قسمت منم بشه...
با سلام و عرض ادب مطلب شما در خانه مجازی وبلاگ نویسان استان بوشهر درج گردید. لطفا ما را از بروز شدن وبلاگتان مطلع سازید.
http://webyan.ir/1393/01/28/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%B3%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D8%A7
دارد غلط درون لغت نامه ی دهخدا
باید نوشت روبروی عشق "کربلا"

کربلا بطلب مارا
پاسخ:
دعا کنید منو بطلبه...
اینکه نوشتین بار گناهان اجازه رفتن نمیدهد  به نظرم اشتباهه چون من دیدم خیلیا  برای توبه رفتن البته این نظر منه :)
پاسخ:
بله خب لطف ارباب بیش از این هاست
ولی کسی از دل کسی خبر نداره شاید دل پاک کرده که قسمتش شده

التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۲ .:سرباز سایبری:.
سلام همسنگر
خیلی زیبا بود انشا الله قسمت همه ی عاشقان اربابمون میشه
کربلا میزان عشق است.
تاکسی را به کربلا نیازموده ای از دنیا نخواهد برد
التماس دعا
پاسخ:
دعا کنید قسمت همه بشه

یا حسین شهید...
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۴ احسان احسانی
انشاا... قسمت بشه لیاقت رفتن پیدا کنیم
مطلب خیلی خوبی بود,ممنون
پاسخ:
انشا الله

ممنون

التماس دعا

سلام:

ان شاء الله که به آبروی خانم فاطمه زهرا (س) که در آستانه ولادت آن بانوی عزیز هستیم، خداوند به شما زیارت عتبات عالیات رو هدیه بدهد و آن جا دعاگوی ما هم باشید. بنده هم متاسفانه بعد از سال 82 که چند ماه اول ازدواجم بود و با خانمم رفتیم دیگه کربلا قسمتش نشده.

پاسخ:
انشا الله قسمت همه بشه

یا حسین
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۶ مدیون زهرا سلام الله علیها

سلام

متن رو خوندم، حال خودم رو داشتم چند سال پیش...

امام رضا برات داد، حضرت زهرا امضا کرد، رفتم زیارت ارباب..دست خالی بودم، دلم رو جا گذاشتم کنار ضریح آقا و برگشتم...یه سال نشده بود دوباره راهی شدم...گفتم اقا هدیه ام رو قبول کرده دوباره راهی شدم...

انشاالله قسمت شما خادم ارباب هم می شه.همین زودی ها ..از ته دل براتون دعا می کنم.

از مادرشون عیدی بگیرید ...

پاسخ:
سلام.


خوش به حالتون
خیلی ممنون از لطفتون

یا زهرا مددی
زیبا بود
http://rzp.ir
پاسخ:
التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۰ محمد عباسی فرد
سلام و درود دوست عزیز
متنی که نوشته بودید یک طرف
شعری که سروده بودید هم یک طرف ، واقعا لذت بردم

بار   سـنگین   گـناهانم     بُوَد    بر    شانه ام

لطف تو بوده که در حال  و   هوایت  مانده ام

احسنت

نامه ی من رو سیاه و حقیر هم هنوز برای رفتن و پا بوسی امضا نشده و نمیدانم کی ....

ولی همیشه از خاطرات همسرم که یک بار به آنجا رفتن ، لذت می برم و آرزو میکنم قسمت من رو سیاه هم بشود این رفتن

التماس دعا

پاسخ:
دعا کنید قسمت همه ما بشه

محتاج دعا هستم

یا علی مدد
بسم الله الرحمن ارحیم.
اللهم الرزقنا.

پاسخ:
انشا الله

التماس دعا
کربلا رفتن جز امضا گرفتن یک چیز دیگه هم میخواد...
سه بار امضا شد ولی یک بار هم قسمت نشد
و آن هم ....
اینبار قسمتتون شد التماس دعا
پاسخ:
سلام.

التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۴ فرناز شاه محمدی

سلام

بعضی حرفا، قشنگه برا دل خودمون بمونه.

...

انشااله زیارت کربلا قسمت شما هم باشه.

...

موفق باشین. انشااله.

پاسخ:
انشا الله

یا علی مدد
...
چقد پستتون دوسداتنی بود!
فقط یه چیز تو دلم میگذره! اینکه چرا لیاقتشو ندارم من !:(
...
پاسخ:
ممنونم
دعا کنید بریم

یا علی مدد
سلام
فقط و فقط هوای بین الحرمین.
پاسخ:
التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۲ پایگاه مجازی لبیک ...
سلام،
قلمتون زیبا و تاثیر کزار است،
ممنون از شما،
میتونید تو وبسایت های اجتماعی نوشته هاتون رو بازنشر کنید،
یا علی...
پاسخ:
سلام.

ممنون

چشم
التماس دعا
سلام داداش گلم
انشالله قسمتت بشه
واقعا حالم عوض شد
پاسخ:
سلام.
قربونت داداش.
خیلی مخلصیم
دعا کن واسم
سلام علیکم
خیلی عالی بود این مطلب.
خوش به حال زائران کربلا...
التماس دعا .یا علی

پاسخ:
واقعا خوش به حالشون
کاش ما هم بریم

ای خدا خودت راهیم کن
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۷ مصطفی صفرزاده
خیلی قشنگ بود..
دوباره خاطراتمو زنده کردی داداش ..
ایشالا زود قسمتت شه بری .. دعا کن دوباره مارو هم بطلبن.
پاسخ:
انشا الله

انگار اونا که رفتن بیشتر میسوزن با این پستت

التماس دعا
سلام 
شعر زیبایی بود،شما بگین کی دلش نمیخواد بره کربلا؟!خدا انشاالله قسمت هممون 
کنه!اونایی که یکی دوبار هم میرن بازم دلشون میخواد بیشتر برن!ماها که نرفتیم 
دیگه واویلا ،تازه با پای پیاده که حالش خییلی بیشتر ه ،ایشاالله امام حسین علیه 
السلام به دل همه ی فقیراشون نگاه کنه.
التماس دعا
یا مهدی(عج)
پاسخ:
خدا کنه بخره ما رها رو

یا علی مدد
ای کاش اگر کربلا میری هر سال دوباره آقا ببرتت و گرنه همونجا بمیری بهتره آخه دوری از حسین سخت تر از هر جان کندنیست
آقا فدات شم کم کم دارم آب میشم از فراقت چرا من رو دوباره نمیخری
پاسخ:
خدا کنه همه بریم...
اللهم الزرقنا....
پاسخ:
انشا الله

یا حسین...
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۶ م. انصاری (خـــیبـری ها)
شب نشینی چه قـدر بیـن دو گنبـد زیباست

در جــــوار حــــرم آل مـحـمــد (ص) زیباست

یک طرف حضـرت شـاه و طرفی حضـرت مـاه

گـردش دیــده و ســر هـر دو مجـدد زیباست
پاسخ:
بسیار زیبا گفتید

یا علی مدد

التماس دعا
موفق باشید
خیلی خوب بود
پاسخ:
التماس دعا

جان  زهرا گوشه چشمی   بر  دل   زارم   نما

هر چه  هم بد باشم  اما   در عزایت مانده ام


:,(
دعا بفرمایید من رو سیاهم بپذیرند...


پاسخ:
محتاج دعا هستم

یا علی مدد
فقرا اومدن پیش پیامبر ( نمی خوام عین حدیث رو نقل کنم )
 گفتن ثروتمندا با پولاشون انفاق می کنن و ...
پیامب جملاتی گفتن که فقرا از اینکه فقیر هستند بسیار خوشحال شدندولی یا رسول الله اون موقع فرا نمی دونستن چیزی به نام کربلا ! هست...
انشالله بچه های همسنگر همه با هم عتبات باشیم...

پاسخ:
انشا الله

یا علی مدد
تا به حال به هیچ کس به اندازه ی زائران حرمت حسادت نکرده ام، ای مولای عشق...
ب این شبزده از لطف نگاهی کن، که سخت حرم را دلتنگ است....


کرب و بلایی شویم إنشاءالله.
التماس دعا،
یا حق.
پاسخ:
انشا الله


محتاج دعاییم....

یا زهرا
سلام علیکم.
این شعر دلنشین و زیبا از خودتان بود؟!...
واقعا زیبا بود.... به نسبت شعر های گذشته خیلی پیشرفت زیبایی داشت..
گمانم دلیلش این است که "اصلا حسین جنس غمش فرق می کند"...
و اینکه حرف دل تان را در شعر بازگو کردید...و ابیات از دل تان برامده و بر دل نیز خوش نشستند....
درود بر شما!
پاینده باشید.

+با اجازه تون، با ذکر منبع شعر را بازنشر کردیم.
یا حق.
پاسخ:
بله از حقیر بود با لطف ارباب

ممنون از لطفتون

صاحب اختیارید وبلاگ خودتونه...
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۹ ابوالحسن جعفری بلالمی
شعر زیبایی سرودی عالیه
موفق باشی و اینکه سفر کربلا نصیب تمام مردمی که نرفتند و آنهایی که
رفته بودند شود . من هم خیلی آرزوی دیدن کربلا رو دارم حتما تو هم در این حال و هوایی ...
پاسخ:
آره خیلی دوست دارم برم...
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۸ مهرداد معماری
اهل دل بودن دل را آسمونی می کنه..موفق باشید
پاسخ:
دعا کن اهل دل و آسمونی بشم داداش...
فقط یه جمله کوچولو برات مینویسم !!!

"هنوز نرفتی ....!؟ وقتی رفتی بنویس !!!!"

اینم لینکی از گزارش سفر دومم به کربلا...

نمیدونم چرا راهم دادند مخصوصا برای بار دوم ولی دوست داشتم اوجا میمردم و بر نمیگشتم...همین...

http://hekmatema.blog.ir/post/9
پاسخ:
نرفتم هنوز داداش

دعا کن برم و بمیرم.......
2+
شبای جمعه بی هوا می پره دلم
 به هوای کربلا ،ز کرم
من اینجا و قلبم تو حرم
ضریح جلو چشمای ترم
پاسخ:
دعا کن داداش که برم منم

یا علی مدد
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۲ محمد جواد آهنگردارابی

سلام همسنگر

در صورت تمایل به تبادل لینک و لوگو به ما اطلاع دهید

یاعلی
پاسخ:
چشم...
سلام
به نظر من در عطش بودن و سوختن خیلی بهتر از برخی رفتن هاست
نمی گم نروید ولی حتما سعی کنید تا کربلائی نشدید نروید
بالاخره گاهی فرصت هائی پیش می آید که انسان می تواند برود
ولی
رفتن مهم نیست
چگونه رفتن مهم است
یا علی
پاسخ:
اتفاقا منم به همین فکر کردم


دوست دارم آدم بشم بعد برم...

دعا کن داداش
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۹ سعادت سلیمانی
زیباست...
پاسخ:
ممنون

چشماتون زیبا میبینه داداش

نام تو را دواى درد است حسین

بى یاد تو بین که چهره زرد است حسین

عشق تو مرا ز خویش بیگانه نمود

بى عشق تو بین که سینه سرد است حسین
نسیم...
پاسخ:
التماس دعا
حسرت نوشتن نداره...
لیاقت نداشتن و اشک ریختن گفتن نداره داداش...
پاسخ:
التماس دعا
با تشکر از دعوتتون 
 خوشا به حالت که عاشق آقا هستی و عشق نشانه طهارت روحی شماست 
خدایا بر این حقیر  بی مقدار هم عاشق و محبت اولیا و دوشتانتان را عنایت فرما 
پاسخ:
ممنون
شما بهتر از مایی

التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۷ مجید جانبزرگی

رنگ وبلاگ و فونت هارو عوض کنی بهتره ، چونکه خوانایی زیادی نداره.

البته یه نظره.

پاسخ:
دنبالش هستم ولی قالب قشنگی پیدا نکردم واسه بلاگ...
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۶ محمد حسن رجب پور

خدایا روز قیامت شفاعت حسین را نسیب ما بگردان ...

پاسخ:
الهی آمین
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۹ سفیـــر نـــور
فقط میگم...دلــــــــــــــم یه کربلــــــــــــا میخواد:(
پاسخ:
منم همینطور...........
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۸ سرباز سایبری

سلام دوست عزیزم وبلاگ شما رو دیدم ما نیز در در حسرت کربلاییم انشاالله با مدد علی ابن موسی الرضا(ع)  هیچ کس در حسرتش نمونه ممنو.ن که به وبلاگ من سر زدی

بیا و با غم رسوایی ام مدارا کن

قسم به چادر خیرالنسایمان کافیست؟

برای اینکه شب جمعه کربلا بروم

دعای خیر حضرت آقا رضایمان کافیست
پاسخ:
التماس دعا داداش
سلام علیکم

ان شا الله به زودی قسمتتان شود، با معرفت و خلوص.
پاسخ:
دعا کنید
انشا الله

یا علی مدد
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۵ محمدحسین جزی
سلام
متن های بسیار زیبایی بود!!
با افتخار لینک شدید!!!
پاسخ:
التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۸ آلــــــو نــــــک . . .
السلام علی الحسین
پاسخ:
التماس دعا
حرف دل ما رو زدی برادر
پاسخ:
التماس دعا داداش
همه گویند به انگشت اشاره
مگر این عاشق دل سوخته ارباب ندارد...
____
اللهم ارزقنی توفیق زیارت قبر الحسین(ع)...
____
داغ دلمونو تازه کرده داداش...
موفق باشی
یا علی...
پاسخ:
ممنون

از فراق کربلا دل همه خون شده
سلام گفتید از دل بنویس...
امام حسین؟آقا صدامو داری؟آقا درسته لایق نبودیم کربلاتو ببینیم،درسته دل فرزندتو شکوندیم توروخدا یه نگاه به ما بکن،نمیگم منو بطلبا،نه...آقا شما فقط شفیع ما باشید کشورمونو از فتنه ها دور کن،سایه رهبرمونو بالا سرمون حفظ کنید..خاتمه بده نبودن حضرت مهدی رو...شما بخواه و واسته ی ما باش حرفتون پیش خدا ردخور نداره...
آقای من...امروز 7 استادم بود شفاعت کن شفاعت کن شفاعت کن...
                       اللهم عجل لولیک الفرج
                            
پاسخ:
التماس دعا

یا علی مدد
احساس بی‌لیاقتی و در به دری و جا موندگی...
گیرم که مستحق تمام انتقام ها و عذاب ها باشم، خدایا منو تو کربلا عذاب کن تا لااقل یه بار روی خاک تل زینبیه بشنیم...
امان از دل زینب
پاسخ:
التماس دعا

یا زینب مدد
التماس دعا دوست گلم
پاسخ:
محتاج دعا هستم رفیق
سلام
رفتیم
سوختیم
برگشتیم...

نصیبتون
یازهرا مدد
پاسخ:
دعا کنید برم و دیگه بر نگردم....
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۵ رها پاک سرشت
لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد
ای مهربان تر از پدر و مادر حسیـــــــــــــــــــــن
پاسخ:
یا حسین
اللهم ارزقنا توفیق زیارة قبر الحسین ( علیه السلام )....
من یه بار رفتم کربلا ولی الان که این مطلب رو خوندم دوست داشتم بین الحرمین بودم...
یا اباالفضل ( علیه السلام )...
پاسخ:
یا حسین

دعا کن منم برم داداش

یا زهرا
بابت عکس و شعر و دلنوشته بسیار سپاس مخصوصن عکس ها که خیلی جذاب بودن مخصوصن تو این شب جمعه
پاسخ:
یا علی مدد

التماس دعا داداش

یادم افتاد که تا 8 ساعتی کربلا رفتم و برگشتم! 

همین که مهربان ارباب ازم راضی باشه خوشحال میشم

یادم افتاد که تا هشت ساعتی کربلا رفتم و برگشتم 

همین که مهربان ارباب ازم راضی باشه خوشحالم 
پاسخ:
یا علی مدد
به کربلا که رسیدی
از خود بیرون آی
و در کربلا بمان...

سلام
ان شاء الله زیارت با معرفت قسمتتون بشه
پاسخ:
انشا الله
سلام بر سید و سالار شهیدان و سلام به شما دوست دار امام حسین (ع) 
من از ته دل دعا می کنم که ان شاالله هرچه زودتر بارگاه مطهر آقا را زیارت کنی .
پاسخ:
بسیار ممنونم
یا زهرا

من کربلا رو از امام رضا علیه السلام گرفتم ...

شما هم واسطه قرار بدید یکی از ائمه رو و متوسل بشید و مطمئن باشید دعوت میشید ...

 

التماس دعای فرج

یاعلی

پاسخ:
چشم

شما هم دعا کنید

یا علی مدد
سلام کربلا همین جاست. همین دور و اطراف نزدیک تر از آنی که فکر کنیم. کربلا هر جایی است که مظلومی "هل من ناصر" بگوید.
پاسخ:
بسیار زیبا...

یا علی مدد
سلام
پست فوق العاده ای بود
اما ای کاش عکس بین الحرمین رو نزده بودی
نمیدونی با دلم چیکار کردی
دلم عجیب هوای کربلا کرده
انگار همین دیروز بود بین الحرمین بودم...

پاسخ:
خوش به حالتون که رفتین.....
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۰۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب محضر همه ی بزرگواران؛خواهران گرامی و برادران عزیزم

این شعر را از سوی حسینیه ی ققنوس کربلا

به مناسبت میلاد مادرجان عالمین؛فرمانروای کائنات هستی،حضرت فاطمه زهرا ارواحناله لک الفدا هدیه به شما خوبان می نمایم.

امیداست که شما با نشر این شعر استثنائی و زیبا؛باعث خیرات و برکات عالی برای خود وخانواده ی خود و همه عالم شوید.انشاالله

التماس دعای عهدوفرج مولایمان اباصالح المهدی جان

را از هم بخواهیم و فراموش نکنیم


خواب بودم، خواب دیدم مرده ام
بی نهایت خسته و افسرده ام

تا میان گور رفتم دل گرفت
قبر کن سنگ لحد را گل گرفت

روی من خروارها از خاک بود
وای، قبر من چه وحشتناک بود!

بالش زیر سرم از سنگ بود
غرق ظلمت، سوت و کور تنگ بود

هر که آمد پیش، حرفی راند و رفت
سوره ی حمدی برایم خواند و رفت

خسته بودم هیچ کس یارم نشد
زان میان یک تن خریدارم نشد

نه رفیقی، نه شفیقی، نه کسی
ترس بود و وحشت و دلواپسی

ناله می کردم ولیکن بی جواب
تشنه بودم، در پی یک جرعه آب

آمدند از راه نزدم دو ملک
تیره شد در پیش چشمانم فلک

یک ملک گفتا: بگو دین تو چیست؟
دیگری فریاد زد: رب تو کیست؟

گر چه پرسش ها به ظاهر ساده بود
لرزه بر اندام من افتاده بود!

هر چه کردم سعی تا گویم جواب
سدّ نطقم شد هراس و اضطراب

از سکوتم آن دو گشته خشمگین
رفت بالا گرزهای آتشین

قبر من پر گشته بود از نار و دود
بار دیگر با غضب پرسش نمود:

ای گنه کار سیه دل، بسته پر
نام اربابان خود یک یک ببر

گوئیا لب ها به هم چسبیده بود
گوش گویا نامشان نشنیده بود

نامهای خوبشان از یاد رفت
وای، سعی و زحمتم بر باد رفت

چهره ام از شرم میشد سرخ و زرد
بار دیگر بر سرم فریاد کرد:

در میان عمر خود کن جستجو
کارهای نیک و زشتت را بگو

هر چه می کردم به اعمالم نگاه
کوله بارم بود مملو از گناه

کارهای زشت من بسیار بود
بر زبان آوردنش دشوار بود

چاره ای جز لب فرو بستن نبود
گرز آتش بر سرم آمد فرود

عمق جانم از حرارت آب شد
روحم از فرط الم بی تاب شد

چون ملائک نا امید از من شدند
حرف آخر را چنین با من زدند:

عمر خود را ای جوان کردی تباه
نامه اعمال تو باشد سیاه

ما که ماموران حق داوریم
پس تو را سوی جهنم می بریم

دیگر آنجا عذر خواهی دیر بود
دست و پایم بسته در زنجیر بود

نا امید از هرکجا و دل فکار
می کشیدندم به خِفّت سوی نار

ناگهان الطاف حق آغاز شد
از جنان درهای رحمت باز شد

مردی آمد از تبار آسمان
دیگران چون نجم و او چون کهکشان

صورتش خورشید بود و غرق نور
جام چشمانش پر از خمر طهور

لب که نه، سرچشمه ی آب حیات
بین دستش کائنات و ممکنات

چشمهایش زندگانی می سرود
درد را از قلب انسان می زدود

بر سر خود شال سبزی بسته بود
بر دلم مهرش عجب بنشسته بود

کِی به زیبائی او گل می رسید
پیش او یوسف خجالت می کشید

دو ملک سر را به زیر انداختند
بال خود را فرش راهش ساختند

غرق حیرت داشتند این زمزمه
آمده اینجا حسین فاطمه؟!

صاحب روز قیامت آمده
گوئیا بهر شفاعت آمده

سوی من آمد مرا شرمنده کرد
مهربانانه به رویم خنده کرد

گشتم از خود بی خود از بوی حسین (ع)
من کجا و دیدن روی حسین (ع)

گفت: آزادش کنید این بنده را
خانه آبادش کنید این بنده را

اینکه این جا این چنین تنها شده
کام او با تربت من وا شده

مادرش او را به عشقم زاده است
گریه کرده بعد شیرش داده است

خویش را در سوز عشقم آب کرد
عکس من را بر دل خود قاب کرد

بارها بر من محبت کرده است
سینه اش را وقف هیئت کرده است

سینه چاک آل زهرا بوده است
چای ریز مجلس ما بوده است

اسم من راز و نیازش بوده است
تربتم مهر نمازش بوده است

پرچم من را به دوشش می کشید
پا برهنه در عزایم می دوید

بهر عباسم به تن کرده کفن
روز تاسوعا شده سقای من

اقتدا بر خواهرم زینب نمود
گاه میشد صورتش بهرم کبود

تا به دنیا بود از من دم زده
او غذای روضه ام را هم زده

قلب او از حب ما لبریز بود
پیش چشمش غیر ما ناچیز بود

با ادب در مجلس ما می نشست
قلب او با روضه ی من می شکست

حرمت ما را به دنیا پاس داشت
ارتباطی تنگ با عباس داشت

اشک او با نام من می شد روان
گریه در روضه نمی دادش امان

بارها لعن امیه کرده است
خویش را نذر رقیه کرده است

گریه کرده چون برای اکبرم
با خود او را نزد زهرا (س) می برم

هرچه باشد او برایم بنده است
او بسوزد، صاحبش شرمنده است

در مرامم نیست او تنها شود
باعث خوشحالی اعدا شود

کشته اشکم، شفیع امتم
شیعیان را مُنجِیَم از درد و غم

گرچه در ظاهر گنه کار است و بد
قلب او بوی محبت میدهد

سختی جان کندن و هول جواب
بس بود بهرش به عنوان عقاب

در قیامت عطر و بویش می دهم
پیش مردم آبرویش می دهم

آری آری، هرکه پا بست من است
نامه ی اعمال او دست من است

ناگهان بیدار گردیدم زخواب
از خجالت گشته بودم خیس آب

دارم اربابی به این خوبی ولی
می کنم در طاعت او تنبلی؟!

من که قلبم جایگاه عشق اوست
پس چرا با معصیت گردیده دوست؟

من که گِریَم بهر او شام و پگاه
پس به نامحرم چرا کردم نگاه؟

من که گوشم روضه ی او را شنید
پس چرا شد طالب ساز پلید؟

چشم و گوش و دست و پا و قلب و دل
جملگی از روی مولایم خجل

شیعه بودن کی شود با ادعا؟
ادعا بس کن اگر مردی بیا

پا بنه در وادی عشق و جنون
حبّ دنیا را ز قلبت کن برون

حبّ دنیا معصیت افزون کند
معصیت قلب ولیّ را خون کند

باش در شادی و غم عبد خدا
کن حسابت را ز بی دینان جدا

قلب مولا را مرنجان ای جوان
تا شوی محبوب رب مهربان

سعی کن حرص و طمع خانه خرابت نکند
غافل از واقعه ی روز حسابت نکند

ای که دم می زنی از عشق حسین بن علی (ع)
آن چنان باش که ارباب جوابت نکند

 

شاعر عزیزاین شعر؛برادر بزرگوارامان

سید امیرحسین حسینی است.

همگی برایش از خداوند جلیل توفیقات

عظیم مسئلت می نمائیم.

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


پاسخ:
سلام.
ممنون از این شعر زیبا
التماس دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۱۰ زندگی شیرین است با حضور آقا
بسم الله
السلام علیک یا حسین ابن علی؛علیک آلاف التحیة و السلام

سلام علیک همسایه

دلم گرفت،، همین...
چند وقتیه خیلی دلشون رو می شکنم.
شدم نمک خورده ی نمکدان شکسته.
دو بار روزی ام شده و رفتم از نزدیک عرض ادب کردم. اما هنوز، نوکر نشدم برای اربابم
خدایا فقط آدمم کن!!
نوکریِ آقا   هم لیاقت می خواد.

خادم الحسین (ع) گرامی ،انشاالله به زودی قسمتتون بشه .
البته خوبه که تا زمان وصال، از  زیارت این بزرگان از راه دور هم بی بهره نمونیم.

در پیش دا نایان ،تا کسبِ فیضِ عُظمی   هر لحظه ای، ثوابی است کوته ز نابینایان
(روزهای من:»»همین آلان)

راستی پیشاپیش زادروز  یگانه دخت منجی بشریت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو تبریک میگم.

من که شعر شناس نیستم اما مضمون نظمتون زیبا بود.
یا علی ع
پاسخ:
سلام.
ممنون
دعا کنید منم برم

التماس دعا

آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ....................

کربلااااااااااا...............

پاسخ:
یا حسین
دم از عذاب نزن روز محشر کبری
همین نیامدن کربلایمان کافی است
پاسخ:
التماس دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۰ به یاد شهید محسن حاج رضایی
آتشی بر دلم انداختی دوباره
پاسخ:
دلم سوخت و خاکسترش رو باد برد...
اللهم ارزقنا کربلا
پاسخ:
انشاالله...
مرهمی برای دل کربلا نرفته ها:
زینب کربلا رفت و پریشان تر شد . . .

التماس دعا




یـ علی ـا
پاسخ:
بسیار زیبا گفتید...

التماس دعا
فسمتت بشه بری
خیلی با صفاست

وقتی توی بین الحرمین وای می سی نمی دونی بری کدوم ور
پاسخ:
کاش فقط یه بار برم بعدش بمیرم همونجا....

سلام

تا اسم مطلبتون رو شنیدم
یاد ماجرایه خودم افتادم

6 سالگی کربلا رفتم ولی از اونجا چیزی یادم نیست
قرار بود برای عید میرفتیم کربلا. حتی پاسپورت و همه ی واجبات رو آماده کرده بودیم. اما ته دلم مونده بودم واسه چی دعوت شدم به کربلا. من که هنوز اونقدر تشنه ی کربلا نبودم. هنوز معرفتش رو نداشتم
و چند روز بعد به خاطر یه مسایلی نشد بریم
نمی دونم تو این نرفتن چه مصلحتی بود
شاید چون هنوز آماده نبودم
شاید باید مشتاق تر میشدم
اما دل هممون شکست

ممنونم از نظر دهی تون
و دعوتتون
التماس دعا
یا حق
پاسخ:
منم دوست دارم اول آدم بشم بعد برم

دعا کنید آدم بشم و برم...
لینک شدید بزرگوار
پاسخ:
التماس دعا
زیبا بود
التماس دعا 
پاسخ:
یا علی مدد
سلام بصیر
نذر حضرت فاطمه زهرا کنید روضه خوان مصیبت اهل بیت باشید ، شما را می طلبند انشاءالله !
پاسخ:
انشا الله

شما هم دعا کنید

التماس دعا
تشکر از حضورتون،باعث انرژی مضاعف شده
منتظر حضور دوباره شما هستیم
موفق باشید
پاسخ:
التماس دعا

یا زهرا
کربلا
قبل از اینکه بروی یک درد است!
بعدش هزار درد!
دردمند شوید انشالله!
یاعلی
پاسخ:
انشا الله
سلام بصیر
من که رفتم کربلا اولین بار که گنبد امام حسین را دیدم همه دنیا را فراموش کردم ایستادم وهوای غم آلوده کربلا را استنشاق کردم گریه کردم ولی حس جالبی بود بین تل زینبیه و حرم امام حسین استاده بودم و گنبد آقا را نظاره میکردم تا اینکه یه نفر دستم را کشید مادرم بود ، مدتی وسط خیابان بین ماشین ها ایستاده بودم خانواده ام خیلی از من دور شده بودند با آمدن مادرم و کشیدن دستم به خودم آمدم که چقدر زمان گذشته و از خود بی خبرم!
پاسخ:
بسیار عالی گفتید

یا علی مدد

التماس دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۰ افسر ولایی مهدی(عج)

جز درگه تو نیست مرا ماوایی

تا بوده نبوده جز توام مولایی

من نوکر نالایقم اما چکنم

بیرونم اگر کنی ندارم جایی

مرا رد نکنی آقا...

سلام همسنگر. دیدار کربلا و مظلومیت امامان بزرگوار.

التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.

پاسخ:
یا علی مدد
جالب و بود.
باید برای زیارت حسین فقط اهل حسین باشی نه اهل حوسین
باید حسین را با دل دید نه با چشم
اگر با دل ببینی حسین همه جا هست حتی در گوشه خانه ات اما اگر با چشم فقط بخواهی ببینی حوسین ها و حوسین گوها زیادند
و حسین کجا و حوسین کجا
آن به دنبال چه بود و این به دنبال چیست
پاسخ:
نکته خوبی بود


یا علی مدد
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۲ ابوالحسن جعفری بلالمی
سلام .
با شعری از شهیدان و حرف دلی به امام حسین منتظر شما هستم
شما دعوت شدید به خانه شهیدان کربلا . 
التماس دعا . یا علی مدد .
پاسخ:
یا علی مدد
گرفتِ نجف مارا گرفته است...
آنان که نرفتنه اند
یک روزنه امید دارند
که اگر روزی نصیب شود
بعد آدم خواهند شد
ولی آنان که رفتند وبعد دوباره گرفتار دنیا شدند
یک ریسمان بلند امید را ازدست می دهند
پاسخ:
انشا الله درست بشیم و درست بمونیم...
سلام

خدا قوت...

پاسخ:
التماس دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۳ دانشجوی بسیجی
انشاالله دعای خیر پدرومادرتان بدرقه ی ادامه عمرتان باشد عزیزم
پاسخ:
انشا الله

ممنون از این دعای زیبا

یا علی مدد
بسم رب الحسین ( ع )
پاسخ:
یا حسین
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۸ بیو تکنولوژیست
ان شاء الله خدا قسمت همه ما بکنه
پاسخ:
انشا الله

التماس دعا

یا زهرا
داغ منم تازه شد...

چندسال پیش رفتم ولی ...
باید دوباره رفت و دوباره و دوباره....
پاسخ:
دعا کنید بریم

یا علی مدد
سلام...منو یاد سفر خودم انداخت...دقیقن همینطوره که دوستتون گفتن...انشا اله به زودی قسمت بشه و برید.
پاسخ:
انشا الله
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۳۲ قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
سلام

کیفیت دوربین دوست تون خوب بوده - رنگ بندی عکس خیلی خوب بوده
پاسخ:
بله

التماس دعا
سوپر حزب اللهی ها ... ذهنشون رو در گیر نکن

راه فدس از آنتالیا هم می گذزد

c3ed
سوپر حزب اللهی ها ... ذهنشون رو در گیر نکن

راه فدس از آنتالیا هم می گذزد

c3ed
پاسخ:
منظورتونو نفهمیدم...؟؟؟
دلتنگ روزگار پر از غربتِ توام
مشتاق گریه میانِ این حرم و آن

با اجازتون از عکس در وبلاگم استفاده میکنم
پاسخ:
صاحب اختیارید

التماس دعا
من دلم خود حسین رو میخواد......من دوس دارم خودشو زیارت کنم.....فک کنم فاطمیه گرفتم از مادر....خدا بخواد تابستون........(اونایی که مطلبمو گرفتن واسم دعا کنن)
پاسخ:
کاش بیشتر توضیح میدادی....
سلام
به به عکسی که دوستتون گرفته بود چقدر زیبابود
چقدر دلم هوایی شد
مطلب زیبایی بود
ایشالا به زودی قسمتتون بشه
اما وقتی برگشتین دیگه اختیار دلتون دست خودتون نیست

در پناه نگاه ارباب
یاعلی
پاسخ:
دعا کنید

یا علی مدد
بده صدقه به راه خدا بده شب جمعه تو کربوبلا
پاسخ:
التماس دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۳۸ میلاد علیدوست
سلام خدمت شما...ایشالا در سلامتی کامل به سر ببرید
با موضوع{عدم انطباق با مقتضیات زمان(رویکردی اشتباه به توانایی اسلام در حل مشکلات جدید جامعه جهانی) درخدمتم
.موفق باشید

پاسخ:
سلام.
چشم
التماس دعا
سفر به "کوچه هاى بنى هاشم" سفر ِ دل است ... 
عشق کار ِ دل است ...
همه چیز در قلب اتفاق مى افتد ...

---------

"دعوتید به این سفر معنوى "

زمان : 22 فروردین لغایت 5 اردیبهشت - همه روزه از ساعت 11 صبح الى 6 بعد از ظهر
مکان : دانشگاه تهران - ضلع شمالى مسجد -" نمایشگاه تجسمى مفهومى کوچه هاى بنى هاشم"

http://mian-bor.blogfa.com/post/100
پاسخ:
التماس دعا

جان زهرا گوشه چشمی بر دل زارم نما

التماس دعا...


پاسخ:
یا علی مدد
با نگاه حرام
گـآهـی یـک ✘✘نـِــگـــآه حـَــرآم✘✘

شـَهـآدَت رآ بـَرآی کـَسـی کـﮧ لـیـآقـَت شـَــهـــآدَت دآرَد

سـآل هـآ عـَقَب مـی اَنـدآزَد

چـﮧ بـرسـَد بـﮧ کـَسـی کـﮧ

هـَنـوز لـآیـق شـَــهـــآدَت بـودَن رآ نـشـآن نـَدآده اسـت...

بروزم
پاسخ:
سلام.
عالی نوشتید

التماس دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۶ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلخوش میکنم به ردپاهایم دربهترین دوراهی دنیا
دربهترین سرگردانی دل....
آنجاکه میمانی سراغ ماه بروی یاخورشید
فقط دلخوش میکنم به ردپاهایم برروی خاک کربلا
پاسخ:
یا زهرا

التماس دعا
به نام دوست
سلام
هر که را یا کربلا یا کربلاست
کربلا بی دست و پار فتن رواست
کربلا را شمر ملعون رفته بود
او ولی چشمان دل را بسته بود
بسته را باید گشود و باز کرد
این سفر با کربلا آغاز کرد
...
رسم شد با کربلا عاشق شویم
ما شقایق عشق را لایق شویم
ای وجودت سبز ابن حیدری است
یک نظر کن پیش رویت نوکری است
درد ما را چشم شیرینت دواست
هر چه دوری رفته از فرهاد هاست

پاسخ:
سلام
بسیار زیبا بود

ممنون یا علی مدد
داغ دلم تازه شد...
غم نرفتن کربلا کم بود...چندروزی هست دلم عجیب هوای حرم بی بی زینب وسه ساله اباعبدالله کرده...

ای واای از این فراق...))):
پاسخ:
انشاالله که همه بریم...
سلام دوست عزیز.
سالی که آمریکا به عراق حمله کرد مردم به صورت غیر قانونی وارد عراق میشدند.که ما هم از این قاعده مستثنا نشدیم.هرچند مراجع این کار را عیر شرعی دانستند. اما ما به جان خریدیم و عازم شدیم.
وقتی که حدود 100 متری حرم حضرت عباس(ع) رسیدیم کسی باور نمیکرد من جمله بنده. با خود فکر میکردم که خواب هستم.
بعد از زیارت کربلا نجف کاظمین و سامرا به ایران بازگشتیم .
آن زمان بود که فهمیدم چه اتفاقی افتاده. اصلا دوست نداشتم با کسی حرف بزنم و یا ارتباط برقرار کنم. چرا که دلم کربلا مانده بود.
خدا میداند که حتی نوشتن گوشه ای از آن خاطرات چقدر برایم عزیز هست و حال خوشی پیدا میکنم.
در کل کربلا را نمیتوان وصف کرد ....
پاسخ:
سلام

دعا کنید منم برم

یا علی مدد
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۳ فانوس جزیره ...

حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :

هر که بر پدرم رسول خدا و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند، چه در زمان حیات و یا پس از مرگ ما باشد.

سلام علیکم

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز نکوداشت مقام مادر بر شما بزرگوار مبارک باد .

عاقبتتون بخیر

پاسخ:
یا علی مدد

التماس دعا


برای مادرت چیزی بنویس
سنگ صبور...
پاسخ:
التماس دعا
سلام بصیر
با تبریک میلاد سعید بانوی دوجهان مادرسادات حضرت فاطمه زهرا با دوبیتی هایی عربی در همین زمینه بروز هستیم
یاعلی
پاسخ:
التماس دعا
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۵۳ آزاده روحانی
سلام
بسیار زیبا و دلنشین 
متشکرم
شاعر می گه:
شبهای جمعه می گیرم هواتو
اشک غریبی می ریزم برا تو
بیچاره اون که حرم رو ندیده
بیچاره تر اون که دید کربلاتو
اللهم ارزقنا زیاره الحسین فی الدنیا و شفاعه الحسین فی الاخره
پاسخ:
ممنون

انشاالله

یا حسین

سالهاست این ترازوی دوکفه تعادل ندارد.....
دست خالی,....دل پر!!!!

پاسخ:
التماس دعا

یا زهرا
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۲ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
عالی ...
واقعا انجا بی اختیار چشمها خیس میشود...
ان شالله به زودی روزی تان.
التماس دعا
پاسخ:
دعا کنید شما

یا زهرا
من که لایق حرم تو نبودم 
تو خودت لایقم کردی
یاحسین
پاسخ:
التماس دعا
بیچاره عاشقی که نرفته است کربلا
بیچاره تر کسی که نَمُرده است در حرم ...

سلام
ایشالا به زودی روزیتون بشه
التماس دعا
پاسخ:
دعا کنید

یا زهرا

نماهنگ فاطمه ام ابیها با نوای مطیعی

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=5131
پاسخ:
ممنون
یا علی مدد
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۶ ابوالحسن جعفری بلالمی
سلام بر عزیزان گرامی . 
 روز مادر ، روز ولادت حضرت فاطمه ( س ) رو به شما تبریک
 عرض می نمایم . با دعایی برای پدر و مادرمان در خدمت شما هستم .
 بفرمایید و هر کدام برای راحتی و آرامش مادر ، پدرمان دعا کنیم .
 دوباره روز مادر را به خودتان و مادر عزیزتان تبریک عرض می نمایم .
پاسخ:
سلام.
ممنون

یا علی مدد
سلام
عیدتون مبارک..
ان شاالله قسمتتون بشه..یعنی زندگی نکردن کسانی که کربلا نرفتن
پاسخ:
التماس دعا


عـشــق را از فـاطــمـه آمـوخــــتــم
چــشـــم بـر دسـت کبودش دوختم

دست او مشکل گشای عالم است
روی او جــای لـبــــان خــاتــم اسـت

دسـت او صـــدهـا گــره وا مـیکـنـد
دســـت او ولله غـوغــــا مـیـکــــنــد

عـیــــــد مبـارکــــــــــ


پاسخ:
همچنین

التماس دعا
سلام....

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها  رو به شما تبریک میگم....ش
عیدتون مبارک....

تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:

امام صادق علیه السلام :
مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .

الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614
پاسخ:
بسیار عالی

ممنون
التماس دعا
خواستم که همه ی مریضا رو شفا بده...
یه خواهش دارم ....قالب شما خوبه ...ولی رنگ زمینه ی مشکی با رنگ قلم روشن مخاطبو اذیت می کنه...
من اینجا رو نمی خونم خیلی وقتا به خاطر همین قالب و رنگ قلم شما....
با دیدن عکس بین الحرمین یه ارامشی گرفتم حس فاز قشنگی  به ادم میده
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" چند سالی در فراق کربلایت مانده‌ام "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/25728
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"حضرت رسول (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): آدمی، پیر می‌شود و دو چیز در او جوان می‌گردد: آز و آرزو."
یا علی
پاسخ:
یا علی مدد

خوش به حالت که لیاقتشو داشتی بری کربلا همین  میدونم ممکنه عشق ببردت تا فنا بپیوندی به خدا

لیاقت گریه تو حرم حسینی با صفای دل نصیب هر کسی نمیشه

اگه بازم رفتی ان شاء الله بگو مولا دلم شکسته و ریز شده مثل بلور که دیگه قابل وصل نیست مگر عشق مولا علی و ابا عبدالله زیر سایه ی خدا ... مرگ بر دنیا و هوای زشت و آلوده ش.

پاسخ:
سلام.
ممنونم
ولی من که نرفتم کربلا.....

باشه ان شاء الله همین امسال میری. شاید فالی بود برا رفتنت به کربلا

و احوالتو برا دوستت باسوز و گداز میگی شاید

دعایی روبه آسمون رفت و غربای دنیام رفتن و پیشونی گذاشتن رو خاک کربلا و پاک رفتن خاک

پاسخ:
انشا الله

شما دعا کن تا برم


یا زهرا

الهی بحق مصیبت عمه م زینب

هرکی عشق کربلا راه اشک چشاشو باز کرده

برسونش به کربلا بحق مهدی صاحب زمان همین امسال که آغاز و پایانش با جمعه ست

پاسخ:
ممنون از این دعای زیباتون....

امروزم روز تولد یه مادره

میشه دعایی آسمونی گرفت

پاسخ:
منظورتونو نفهمیدم؟؟؟؟
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۳ نازنین ابراهیمی فخاری
سلام.
زیباست...
احساس خاصی نمی شود داشت جز دل تنگی
برای جایی که تابه حال تجربه اش نکردی...(اگر بشود اسم دل تنگی را احساسی خاص نگذاشت)
یاعلی
پاسخ:
یا علی مدد
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۲ خادم الحسن،حسنیه ع
داریم با حسین حسین پیر میشوم

....

چه پیری و چه عمر دلچسبی .... خوشا به سعادتتان

دعا کنید ما نیز جا نمانیم ... این قافله عمر عجب میگذرد
چی بگم؟؟؟ازکجابگم؟؟؟اسمش ک میاد ناخودآگاه گونه هام تر میشه، تا کی باید تو فراقش شبانه روز گریه کنم و اشکاما ازاین و اون قایم کنم؟؟؟خیلی وقته توآرزوی اینم که توبین الحرمین یه شب تا صبح زانوبزنم و گریه کنم،ولی میدونم این آرزو را باید با خودم ب گور ببرم چون بارگناهام سنگین ترازاین حرفاس،خیلی برام دعا کنین،حتما ب وبلاگم سربزنین...
سلام من این 24قراره برم کرببلا نائب الزیاره شما هستم یا حق
سلام من این 24قراره برم کرببلا نائب الزیاره شما هستم یا حق
منننننننننننن دلمممممممممم حرم میخوادددددددددد
آقا مگه بدا دل ندارن
منم میخام برم کربلا....یکی کمک کنه .به خدا فراق کربلاکمر شکنه کمک کنید چه کنم؟؟
سلام ارباب جان .این نوکری مارابپذیر گرچه ناچیز است...قسم به مادرپهلوشکسته ات زهرانصیب ماهم اربعین کربلاکن.......
دلم برا حرمت پر میزنه حسین....

به ماهم سر بزنید
behesht-haram.blogfa.com
shohada-shaft.blogfa.com


کاش شیخ عبـاس جــایی از مفاتیح الجنــان


ذکــر تسکیـن فــراق کـربــــلا را می نوشتــــــ . 

خدااااااااایا،،
اربعین رسیدو من کربلا نیستم

خییییییییلی قشنگ بود

اشکمون دراومد

اجرتون با امام حسین

ایشالا به زودی قسمت شما هم بشه و برید زیارتش ...

پاسخ:
سلام.
ممنون رفتم داداش
 بیخود گفته اند زندگی پنج بخش هست 1_کودکی 2_نوجوانی 3_جوانی 4_میانسالی 5_پیری........ . زندگی دو بخش است: قبل از کربلا رفتن و بعدازکربلا رفتن

جاتون خالی تازه اومدم ولی خماری یه درده نعشقی هزار درد باور کنید اب میکنه ادمو التماس دعا


۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۱ عاشق علمدار
فقط آرزومه برم قبر آقم عباسو ببینم

اولین سوالی که از همه کربلا رفته ها میپرسم اینه:
قبر آقام عباس واقعا کوچیکه؟

یاندیم الله

هرکی رفته برام از حرم و قبر آقام عباس بگه...
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۵ زکریا هادیان

کم کم داره ضریح جدیده یه سیدالشهدا(ع)هم میره کربلا.خیلی از دوستا هم اربعین میرن پابوس.فقط منم که جا موندم. خدااااااااااااااااا...

اللهم الرزقنا کربلا

تو میروی و زندگی ام سخت میشود

شش گوشه یِ حسین! مرا با خودت ببر...

                                                 علی اکبر لطیفیان

rezaghorbani7070.blogfa.com/tag 

انگار حرفای منو نوشتی
منم کربلا نرفتم
منم عاشق کربلام
چندین ساله گریه می کنم
ولی گناهام نمیذاره برم
پاسخ:
اللهم ارزقنا...

فقط یه جمله مینویسم :

هرچه با ما کرد...فـــــــــــراق کربلا کرد.....

شاید حدود بیست سفر کربلا رفتم. اما هر پنج شنبه به امید زیارت شبهای جمعه بغضی دردناک گلوم رو فشار میده.
هرچی بیشتر میرم بیشتر تشنه میشم. الحق که خانه ی مادری ما کربلاست.

اروم  ااارروم سوختم
اروم  ااارروم سوختم

قال الصادق علیه السلام: «من أراد الله به الخیر قذف فی قلبه حب الحسین و حب زیارته»
«کسی که خداوند برای او خیر اراده کرده باشد در قلبش حجت امام حسین محبت زیارت آن حضرت را قرار می دهد»

کامل الزیارات، باب 55، حدیث 3، ص 464.


ان شاءالله خدای متعال به زودی زود هم شما و همه ی اونایی که به دل عشق زیارت دارند و نرفتند و هم من و اونایی که رفتند و الان در حسرت دوباره ی زیارتند ، زائر با معرفتن امام حسین علیه السلام کنه.

۰۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۰ محمد رضا اکبری
شب های جمعه میگیرم هواتو 
آقا دعا کن بمیرم برا تو 
بیچاره اون که حرم رو ندیده 
بیچاره تر اون که دید کربلا تو

سلام.

آره راسته که میگن:نرفتن یه درده و رفتن صد تا درد...

5ساله که امید دارم یه باره دیگه توی بین الهرمین بایستم...

بر مشامم میرسد هرلحظه بوی کربلا.بردلم ترسم بماند آرزوی کربلا
خیلی دوست دارم برم بین الحرمین،کربلا اما .....
عاشق آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام هستم
ان شاءالله بطلب اربعین بریم 
خیلی دوست دارم برم بین الحرمین،کربلا اما .....
عاشق آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام هستم
ان شاءالله بطلب اربعین بریم 
سلام...شعر آخر خیلی قشنگ بود..اشکام سرازیر شد...ان شاالله قسمتت بشه رفیق.
کپی با اجازت
ان شاء الله #اربعین_پای_پیاده_حرم_ارباب
سلام
نمیدونم چی بگم واقعا...
منم دارم اربعین امسال میرم، واقعا بی قرارم، این جمله هایی هم که نوشت شده بود اول وبلاگ که دل ادمو میبره...
امیدوارم که بفهمم، واقعا امیدوارم 
دم حسین (ع) گرم...
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۴ نسرین قاضی
جز من به همه کرب‌وبلا بخشیدی
زائر نشدن برای نوکر ننگ است 

سلام . ممنون از متن و عکسای زیباتون . خیلی هوایی شدم
سلام به همگی من واقعا بدجور داغونم خیلی دوست دارم برم کربلا میدونم امام حسین منو نمی طلبه الانم یه مشکل بزرگ برام پیش اومده خیلی دوست داشتم تو حرمش بودم و زار زار التماسش میکردم تا مشکلمو حل کنه
واب دیدم که شدم زائر
بین الحرمین...


صبح گفتم به خودم هر چه
صلاح است حسین...


آرزوی حرمت کرد مرا دیوانه...


انت مولا و انا...! 
هرچه صلاح است حسین...

السلام علیک یا ابا عبدالله
سلام

سالهاست در فراق یار میسوزم همه تک به تک میروند و میایند اما منه بی سر و پا جامانده ام به فاطمه زهرا قسم که اگر پای رفتنش را داشتم لحظه ای درنگ نمیکردم اقا به من توان بده

یه نظر به من رو سیاه بیاندازی تا هفت پشتم کربلایی و از جنس بهشت اند
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۸ عبد الحسین
سلام اربعین خیییلی نزدیکه دلم خییییلی گرفته فکر کنید پارسال با دوست صمیمیم ارزوی رفنتن اربعین به کربلا رو داشنیم فردا صبح دوسنم راهیه ولی من ....... من ی نوکر دربدرم چند ساله همش منتظرم اسمم در بیاد برم حرم . لیست زایرا دست کیه هی خط می خورم چه سریه . میگن دعوتا با بی بی ......
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۱ عبد الحسین
سلام اربعین خیییلی نزدیکه دلم خییییلی گرفته فکر کنید پارسال با دوست صمیمیم ارزوی رفنتن اربعین به کربلا رو داشنیم فردا صبح دوسنم راهیه ولی من ....... من ی نوکر دربدرم چند ساله همش منتظرم اسمم در بیاد برم حرم . لیست زایرا دست کیه هی خط می خورم چه سریه . میگن دعوتا با بی بی ......
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۱ عبد الحسین
سلام اربعین خیییلی نزدیکه دلم خییییلی گرفته فکر کنید پارسال با دوست صمیمیم ارزوی رفنتن اربعین به کربلا رو داشنیم فردا صبح دوسنم راهیه ولی من ....... من ی نوکر دربدرم چند ساله همش منتظرم اسمم در بیاد برم حرم . لیست زایرا دست کیه هی خط می خورم چه سریه . میگن دعوتا با بی بی ......
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۳ در حسرت کربلا
سلام . 
نزدیک اربعینه میدونم دل همتون پاکه امسال که قسمتم نشد . خواهشا دعا کنید سال بعد باهم بریم اونجا
عالی وجالب امسال رفتین دا کنید
عالی بود...اجرشماإن شاءالله کربلا حرم

سلام خدمت ارباب غریب...

من کربلا نیامدم امام حسین

میخوام یه چپزی بگم شرمنده ام ارباب

باشد حسین کرب و بلا مال خوبها

بگو بدها عقده ی دل با که وا کنن؟؟؟

سلام دوستان 
من 1هفته هست که از پابوس اقا برگشتم...
واقعا نرفتن یک درده و رفتن و برگشتن از اون بهشت هزاااااران درد....
من اولین بار بود که کربلا روزیم میشه البته اونم خییییلی اتفاقی باخبر شدم که دانشجویی میبرن و ثبت نام کردم،و لطف اقا شامل حالم شد و اسمم دراومد .حالم اصلاااااا قابل وصف نیست ...
وقتی اونجا هستی وقتی توبین الحرمین سردرگمی که اول کدوم اقاتو زیارت کنی انگار کلا از زمین کنده شدی خودتو که کاملا فراموش میکنی و با تمااااام وجودت امامتو حس میکنی.وقتی به زیارت حضرت ابوالفضل میری وقتی ضریح رو لمس میکنی انگار اقا خودش دراغوش گرفتتو دست محبت به سرت میکشه....
ببخشید زیاد حرف زدم 
انشاالله قسمت و روزی تک تک شما عزیزان هم بشه و من هم اگر لایق باشم دوباره و دوباره قسمتم بشه
۳سال شب شهادت حضرت زهرا س توی حرم بودم.امروز هم قرار بود عازم باشم ولی بار گناهام زیاد بود اجازه ندادن بهم
باز هم زائرت نیستم از دور سلام...
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین...
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۱۷ دیوانه خانوم رقیه
سلام به ولای علی با گریه خوندم چون درکت کردم منم ندیدم و واسه دیدن کربلا بال بال میزنم
 ولی  از دید دیگه هم میگم شاید به این علت نمیتونیم بریم چون من شخصا میدونم برم فرات یا قتلگاه رو ببینم  همونجا میمیرم
 از یکی شنیدم میگن اونجایی که بر گلوی نازنین آقا علی اصغر تیر زدن  یدونه گهواره گذاشتن هر مادر میاد با زبان خود براش لالایی میگه
نزدیک تحویل سال 95 به امید روزی که بریم وسط بین الجرمین بشینیم سرگردان باشین گاه به حرم عباس گاه به حرم حسین بنگریم و اشک بریزیم
پاسخ:
هععععععععععیییییی
دعا بفرمایید
دلم بدجور هوای حرمش را کرده
چند روز دیگر پدر و مادرم عازم حرم آقان
اما من گناهکار هنوز منتظر بخشوده شدن و رفتنم...
التماس دعا...
پاسخ:
من هم...
اشک اشک اشک.....
پاسخ:
سوز سوز سوز
شعرتون خیلی زیبا بود منم عاشق کربلام اما تا حالا نرفتم انشاالله قسمت همه‌ی اونایی که حسرت کربلا رو میکشن شب و روزشون گریه کردنه بشه .یا حسین
پاسخ:
ان شاالله
دعا بفرمایید
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۸ عاشق ارباب
اگر مسیر پروازت از *کربلا* گذشت این پیغام را برسان                          ارباب                                                                                      هرچه کرد بامن فراق کربلا کرد                                                       اللهم الرزقنا زیارت الحسین(ع)                                                 
سلا منم رفتم کربلا اگه بدونین اونجا چی غوغایی بود خیلی دلم میخواد دوباره برم وقتی پست رو خوندم دلم گرفت بد جورم گرفت دعا کنین دوباره برم 
سلا منم رفتم کربلا اگه بدونین اونجا چی غوغایی بود خیلی دلم میخواد دوباره برم وقتی پست رو خوندم دلم گرفت بد جورم گرفت دعا کنین دوباره برم 
پاسخ:
محتاجم
چشم
سلام به همه
من هم قصد رفتن به کربلا رو نداشتم.اصلا تو فکرش نبودم.از داشنجویی اسم خانمم در اومد که با هم بریم.از وقتی فهمیدم داریم میریم اونجا بی تاب شدم.از همین الان تو دلم غوغاست.
حس جالب و شیرین و دوست داشنییه.تا حالا اینطور نبودم.
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۱ داود حسین خانی

سلام خوش به حال کساییکه کربلا رو دیدن،۲سال تو اربعین ها حالم خراب میشه...دعاکنید ماهم بریــــــــــم.......یامهدی امام غریب کربلا نمیدی؟؟؟؟فقط یه نکته بزرگواران :مهدی غریبتر از حسینه.....چون حسین جان عباس داشت و.....یامهدے جان کربلا میخوام...تشکر...سایت عالیه
پاسخ:
لطف دارید
منم  نرفتم خدامیدونه چقدر شیفته امام حسینم. خودش میدونه چقدر دوست دارم برم کربلا. انشاالله خود امام حسین هر کسی رو که کربلا نرفته بطلبه تا اربعین امسال بره.
پاسخ:
رفتن و برگشتن خیلی سخته
سلام...خیلی دلتنگ شدم...خدا اجرتون بده..انشاالله هممونو بطلبن اربعین امسال
التماس دعا
این مطلب راکه خواندم وعکس راکه دیدم حالم کربلایی شددوست دارم واسه سومین بارهم بروم کربلا
پاسخ:
ان شاالله همگی بریم
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ الهی به امیدتو
سلام,یادش بخیراسفند۹۴ایام فاطمیه شب آخرتوبین الحرمین  زیارت عاشورا,اصلاباورم نمیشدمن اونجام ,دلم لک زده سربه ضریح بزارم وآقامون صدابزنم,دعاکنیداربعین امسال بین الحرمین باشم
پاسخ:
نرفتن بد دردیه بخدا
دلم گرفته.... تو ماه محرمیم.. فقط چند روزه دیگه مونده تا اربعین اقا...کاش بطلبه پای پیاده برم پابوسش....😭😭😢😢😢😕
پاسخ:
حسرت همه همینه
یعنی میشه منم یه روزی برم اونجا
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۳ تشنه ی کربلا
من13 سالمه و خیلی دلم میخواد برم وای چون وضع مالی بابام خوب نیس میگه شاید نتونم برم شاید باورتون نشه ولی هرکی تا ب این سن رسیده همه جا مسافرت رفته ولی من تا بحال ن شمالو دیدم ن مشهدو ن جمکران هیچ جارو ندیدم لطفا شما برام دعا کنید بتونم برم
جای ماهم خالی کنید
التماس دعا
سلام.اگه اجازه بدید کپی کنم این متن رو
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۳ محسن صیادی
سلام بر همه عشاق اهل البیت(علیه السلام) بخصوص امام حسین (علیه السلام)
دوستان بنده متأسفانه بیماری تالاسمی ماژور (که بیماری خاص می باشد) دارم وخوشبختانه مداحی هم میکنم و تمام فکروذکرم دیدن حرم امام حسین(علیه السلام)می باشد کاش هزینشو داشتم وحالا حتی خواب راحت ندارم ودارم دیوونه میشم و ان شاءالله به زودی راحت میشم و میمیرم وحسرت دیدن حرم روی دلم میمونه 
همش دعا میکنم ؛یارب تو مکن امید کسی را ناامید.
mohsen.sayyadi22@gmail.com

۰۹ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۲۶ مدافع چادر
ای کاش امشب لااقل خوابت رو ببینم مولا                                                                     
مگه میشه کربلا رو دیدو گریه نکرد........

به گمانم که میان همه زائرها
فقط امضای برات دل من جامانده
نام من رابنویسیدکف صحن حسین 
بنویسیدکه یک بی سروپاجامانده.

وقتی خوندم تموم موهای تنم.سیخ شد
خدا بخواد تا چند روز دیگه رفتم
دعا کنید برنگردم
وقتی خوندم تموم موهای تنم.سیخ شد
خدا بخواد تا چند روز دیگه رفتم
دعا کنید برنگردم
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۷ خادم الزهرا(س)
😭😭😭😭😭😭😭😭 چند روز مانده به اربعین ان شاءا... بطلبه اربعین حرم باشیم همگی . التماس دعا مخصوص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">