اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

فقط و فقط و فقط و فقط برای دلم.......

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ب.ظ

میزنه قلبم/داره میاد دوباره باز بوی محرم

داره میاد دوباره باز بوی محرم

داره میاد دوباره باز بوی محرم

 

 


 
دریافت
حجم: 2.04 مگابایت

 

 یا حسین

 

.........................

دل هوای روضه ارباب را دارد به سر

در هوای روضه ی ارباب گشته در به در

باز دارد بوی ماه ماتم و غم میرسد

در هوای کربلا این دل گرفته بال و پر

من خودم دانم و دانی که ندارم ارزشی

جان زهرا مادرت قلب حزینم را بخر

سالها از ماجرای کربلا بگذشته است

این مصیبت ها ولی هر روز گشته تازه تر

.............................

یه ذره از دلم

خادم الحسین

 

 

 

 

 

..........................................................................

ختم صلوات جهت تسکین قلب نازنین

امام زمان(عج)

در برابر مصیبت های ماه محرم

 

هرکه دار هوس کرببلا بسم الله

.........................................

به هر تعداد که مایلید صلوات بفرستید و در نظرهای همین پست اطلاع دهید.

یک جمله نیز برای تسکین قلب امام زمان بنویسید...

دیگران را هم در این حرکت خدا پسندانه دعوت و شریک کنید...

اجرکم عندالله

..........................

تعداد صلوات ها تا این لحظه:

5100

نظرات  (۳۵)

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۰ آزاده روحانی
بسم الله الرحمن الرحیم
100 صلوات هدیه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.
التماس دعا
پاسخ:

لام.

ممنون از شما

اجرکم عندالله

10
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۰ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
313
پاسخ:
سلام.
التماس دعا
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۳۸ زهرا مهربون
سلام روزتون بخیر خوشحالم که مطلب جدید گذاشتید و من میتونم مطالب ارزشمندتون رو بخونم..
دل منم برای محرم و هیئت و عزاداری حسابی تنگ شده.. اصلا این روزا کلا دلتنگم و چه بهتر که این غصه ها رو با گریه برای آقا اباعبدلله تسکین بدم.. خوش به سعادتون که اینقدر ایمانتون محکمه.. برای منم دعا کنید..
در پناه حق
پاسخ:
سلام.
اینجوری ها هم نیست.منه گنه کار کجا ایمان قوی کجا.
خوبی از شماست
التماس دعا
سلام
صد صلوات هدیه بر آن بزرگوار
در تلاطم زمان،بردل سیاه خویش،با مرکب سپید می نویسمت
السلام علیک یا اباصالح المهدی"عج"
التماس دعا
www.patoogh.blog.ir

با مطلبی از آرامش روح در خدمتم خوش حال میشم تشریف بیاورید .
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۱۷ عباس الاسوند

سلام علیکم...
مایل به تبادل لینک با سنگر زیبای شما هستم...
اگر که خواستید اطلاع بدید...

یا علی

سلام هسنگر 100 تا بنویس ان شاالله در خودمون تاثیر کنه
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۱ ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
  سلام 100صلوات

 بروزم با  + :.. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ..:
 سلام...
ضمن تشکر بابت توجه ی شما به وب سایت،رزمنده ی مجازی با قسمت هجدهم مجموعه طنز های انتقادی (کلیپس) به روز میباشد...
منتظر حضور سبزتان هستیم
یاعلی...
http://bloggers.blog.ir/1393/06/6-8
ممنون
سلام
منم 200 تا

ممنونم از حضورتون


پاسخ:
التماس دعا
 ده صلوات. ثواب قطره های اشکی که ازمن به واسطه ی وبلاگ زیباتون جاری کردید تقدیمتون.
پاسخ:
سلام.
ممنونم

من فدای دل پاک شما بشم
التماس دعا
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۳ بانوی گمنام
سلام دلمون رو هوایی کردید خدا خیرتون بده راستی صلوات هم بنده 500
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۰ ابوالحسن جعفری پرچکوهی
سلام .

از شما ممنونم که تا الان با من همراه بودید . خیلی زحمت کشیدید .

من تا مدتی طولانی نیستم و وبلاگم تعطیله . هر وقت آمدم خبر میدهم .
این آخرین پستمه حتما اگه دوست داشتید بیایید .

خوش حال میشم . من صلواتم رو 1200 تا فرستادم .
یا علی .


پاسخ:

التماس دعا

عالی بود
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۷ آلــــــو نــــــک . . .
* * * نگــــین شـــــیـــــراز * * * 

در :


منتظریم . . . 

یا علی

 سلام
به روزیم با قسمت نوزدهم مجموعه طنز های انتقادی با عنوان آزادی های یواشکی
منتظر حضور سبزتان هستیم
یاعلی
پاسخ:
التماس دعا
زدن کار درستیه؟
پاسخ:
???????
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۰ بانوی مبارز
چند وقتیست ظرف نباتمان خالیست..چای تلخ میخورم و حسرت خراسان...
:\\

شاید دیر به دیر سر میزنم اما ارادتم همچنان پا برجاست
{خورشید شب}
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۳۷ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
این شعر زیبا تقدیم به اونهایی که دلشون برای حرم امام ر ضا علیه السلام ، یه ذره شده :
•٠·˙
حرم لبریز زائرها
مسافرها
مجاورها
گروهی آذری ها
 و گروهی از شمالی ها
یکی از پای قالی 
و یکی از بین شالی ها
و حالا هر کدام آرام
زبان واکرده 
در این ازدحام ، آرام :
" ببین این دست پینه بسته را آقا
ببین این شانه های خسته را آقا
به بیخوابی دو چشم خویش را
 مجبور کردم من
به زحمت پول مشهد آمدن را جور کردم من
نشستم تا بگیرم
 دامن ایوان طلایی را
به سمتت باز کردم
 دست خالی گدایی را"

یکی درد دلش را با امام مهربان می گفت
یکی بالای گلدسته اذان میگفت
صدا پیچید در صحن و حرم ، گویا در و دیوار با انصاریان میگفت :
" اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی..."

یکی بغض میان آه را میگفت
یکی هم خستگیِ راه را میگفت
جوان زائری در گریه هایش "آمدم ای شاه" را میگفت

خلاصه عده ای اینجا و خیلی ها ز راه دور ، دلگیر حرم هستند
همان هایی که جا ماندند و حالا پای تصویر حرم هستند...

السلام علیک یا غریب الغربا
یا علی بن موسی الرضا 'ع'
پاسخ:

سلام.

بسیار زیبا بود

 

التماس دعا

سلام
با سوال جالبی به عنوان "اگر شیطان از بهشت اخراج شد، چگونه آدم و حوا را گول زد؟" بروزیم
تشریف بیارید.

آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانى نما ضربه خورده است، 
از هیچ قشر دیگر نخورده است 
(امام خمینی ره)

سلام
تربت بروز شد
و منتظر حضور شما
عیدتون مبارک
التماس دعا

سلام وبلاگ خوبی دارید. به وبلاگ بنده هم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید اطلاع بدین

"التماس دعا" یا علی

در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم . در بدو ورود می بایستی یک سری آموزشها را در نیروی هوایی می دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود.این کلاس ها شروع آشنایی چندین ساله ی من با عباس بابایی بود...
ایشان شخصیت خاصی داشتند واز همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.
این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد،به دانشجویان پیشنهاد شرم آوری داد که، اگر کسی امتحان پایان ترم را ۲۰ بگیرد من یک شب با او خواهم بود. بعد از اعلام نمرات عباس ازهمه نمره اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود .
و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمدأ این کلمه را غلط نوشته ای تا با من نباشی.
آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت...

راوی:((عظیم دربند سری))یکی از دوستان قدیمی شهید بابایی.

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۲۵ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام و وقت بخیری

بروز هستم با ....
صدبار بمیرم که تو بیمار نباشی ...

http://mr-designer.blog.ir/1393/06/18/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%D8%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D8%AC
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشوم یه سری به وبلاگم بزنی و نظرتو بگی منتظرت هستم سهم من از صلوات 200تا هست .........
روســــیـآهــم...

سلام
تازه شدیم
torbat128.ir

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام


طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


شرح طرح:

دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۳ سید علمدار حسینی
سلام منتظر حضورتون هستم

دوباره به عنایت حضرت رضا ع به روز شدیم.
http://kafshdari11.blog.ir/
 سلام
با قسمت بیستم محموعه طنز های انتقادی با عنوان وزارت ارشاد اسلامی به روزیم..
منتظر کامنت های پر شور شما هستم
یاعلی
http://bloggers.blog.ir/
 سلام
با قسمت بیستم از مجموعه طنز های انتقادی با عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روزیم
منتظر کامنت های پر شورتان هستیم
یاعلی
http://bloggers.blog.ir
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۹ گروه فرهنگی مذهبی ذوالفقار
قالَ رَسُولُ اللّهِ صلّى اللّه علیه و آله :
 اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً.

 پیامبر اکرم صلّى اللّه علیه و آله فرمود :
 براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤ منان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود .
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۳ گروه فرهنگی مذهبی ذوالفقار
من عائده ، حرم الله علیه رایحة الجنة.
کسى که با او ( حسین ) عناد ورزد ، خداوند رایحه بهشت را بر او حرام گرداند
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۳ محدثه انصاری
100
موعود خدا مرد خطر میخواهد
آری سفر عشق جگر میخواهد
ای جامعه ی میلیونی عصر ظهور
او سیصد و سیزده نفر میخواهد..............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">