اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

رسیده جمعه........

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ
رسیده جمعه ای از جمعه های بی قراری
شده پایان هفته،هفت روز بی نگاری

دوباره جمعه شد اقایمان از ره نیامد
شدم خسته ندارم رقبت انجامِ کاری


رسیده نوبت تسویه ام حاضر شدم با
خطا و جرم و کوهی از گناه و شرمساری

من و پرونده ی سنگین من در محضر یار
شدم من از خجالت همچنان ابر بهاری


تمام دلخوشی و عشق من دیدار یار است
شدم آواره با دریایی از امّیدواری

اگر بینم جمالِ یار خود آرام گیرم
روم آسوده و سازم برای خود مزاری

...................................
خادم الحسین
16:10
1393/12/01

نظرات  (۶)

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۲ حضرت مادر.سـ
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۴ محدثه انصاری
یه ایراد کوچیک نمیدونم من نتونستم وزن شعر رو بفهمم یا شعر اینطوری بود؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۹ شیخ صاعد بالازاده
سلام و خداقوت
زیبا بود شعر در رثای آقا
خدا خیرتون بده
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۶ علیرضا بیگدلی

باسلام

 

آنها که از اسارت ها رهیده اند و به عشق حق رسیده اند و در حد وظیفه زندگی می کنند .جز با امر او جز با حکم او جز با اشاره او به راهی نمی روند اما 

با یک اشاره اش با سر می روند.

ع.ص

اگر  با تبادل لینک با فرهنگ پرواز موافقید،لطفا ما را با همین نام لینک کنید و سپس به ما اطلاع دهید تا شما را لینک نماییم.

 

http://farhangeparvaz.blog.ir

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

این عید به نور فاطمیه زیباست
روزیه تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست
در پناه مهدی فاطمه باشید
*************
سلام
براتون سالی پربرکت و سرشار از معنویت و سلامتی آرزومندم
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۷ آزاده روحانی
السلام علیک یا ابا صالح المهدی


پاسخ:
ادرکنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">