اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

جمعه شد آقایمان مهدی نیامد از سفر.....

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ق.ظ

جمعه شد آقایمان مهدی نیامد از سفر

در فراغش گشته ایم عمری به هر سو در به در


از تمام حال و روزِ من شده آگاه او

این دلِ عاصیِ من اما نداد از او خبر


ادعای انتظارِ شاهِ عالم دارم و

این همه بارِ گناهانم شده سنگین تر


نیست ظاهر مهدی اما حاضر است هر لحظه را

گر نباشد هر دم آید بهرم از هر سو خطر


ترسم آخر گوید این راهی که رفتی راه نیست

گویی انگار این همه عمرم گذشته بی ثمر


آنقدر گویم که آقا نوکری سرگشته ام

تا نماید لحظه ای بر قلبِ زارِ من نظر



خادم الحسین

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

۹:۱۵

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۷
خادم الحسین

نظرات  (۳)

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۸ مهدی عطائی
سلام وبلاگ قشنگی دارین...لینک شدین.ممنون میشم لینکم کنین.یاعلی
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۱ فاطمه پرواز
سلام 
وب پرمحتوایی دارید... خداقوت ...
با مطلب دیار عاشقی(دلنوشته اردوی راهیان نور ) به روزیم منتظر حضور پرشورونظرات خوبتون در وب رزمنده مجازی هستیم 
یاحق
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۸ ی آنتی زایون
سلام  ممنون زیبا بود دعوتید به آنتی زایون با مطلب : وَ فىِ أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِّلسَّائلِ وَ المَْحْرُومِ و در اموال خود براى سائل و محروم حقى قائل بودند سوره ذاریات - آیه 19

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">