اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

خبر آمد خبری در راه است...

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ب.ظ

خبر آمد خبری در راه است

یوسف این دلِ من در چاه است

همه ی زندگی ام پر زِ گناه

با دلم غصه و غم همراه است

عمرِ من رفت چه بیهوده گذشت

نکند مسیرِ من بی راهست

منِ مضطر همه دم مدعی ام

که دلم در انتظار ماه است

اگر ایمان به دلم هست هنوز

از صفا و کرم این شاه است

نکند آید امامم و به او

گویم آقا تو نیا ناگاه است

بروم وقت نمازم سر شد

شاکی از شاعری ام الله است...

..................................

خادم الحسین

1393/11/07

22:40


.....................................

اگه شعر رو خوندین

همون چیزی که الان به ذهنتون میرسه واسم بنویسین.ممنون.

.....................................................................

لبیک یا رسول الله (صلی الله علیه و آله)

لبیک یا علی النّقی (علیه السلام)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
خادم الحسین

نظرات  (۲)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" خبر آمد خبری در راه است "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/39226
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام صادق (علیه‌السّلام): شما را از پنج واقعیت آگاه می‌سازم: بخیل را آسایش نباشد و حسود را خوشی و شاهان را وفاداری و دروغگو را مردانگی و نادان را ریاست و سروری."
یا علی

خورشید حقیقت

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
با آمدن امام در کشور ما
خورشید حقیقت زافق سر زده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">