اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

معنای عشق

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

باش با من تا که با هم عشق را معنا کنیم

غصه ها را بیخیال اندیشه ی فردا کنیم



عشق پوچ و صورت زیبای ظاهر هیچ نیست

در کلام و در دل و در قلب هم مأوا کنیم



در کنار من که باشی میتوانیم عاقبت

ترک سختی ترک غصه کوچ از غم ها کنیم



یار من گر باشی و دلدار قلب خسته ام

میشود با هم دوتایی با زمانه تا کنیم



مثل شیرین،مثل فرهاد،عاشقی تا پای جان

قصه ی لیلی و مجنون را بیا احیا کنیم



با محبا با وفا از هر بدی دوری کنان

واژه ی مهر و وفا بر قلب هم انشا کنیم



ما قرار بودن در پیش هم بگذاشتیم

پس بیا این وعده را با خونمان امضا کنیم



بی وفایی قلب محزون را نموده سرنگون

باش با من تا وفا را ما به هم اهدا کنیم


یا زهرا

علی صباغی(محزون)


کانال نشر اشعار علی صباغی در تلگرام
بیت الاحزان

mahzoonn@

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">