اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

قبر مادر.......

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

سلام.

همه حرفارو میخوام تو یه سوال بزنم.

قلب همه با همین یه سوال داغون میشه.

و هیچکس هم جوابشو نمیدونه:

:قبرِ مادر کجاست؟؟؟

.........................


   قبرت  کجاست  مادر؟ کنج   بقیع  غمهاست؟
  قبرت  کجاست  مادر؟شاید غریب  و  تنهاست
   قبرت کجاست مادر؟در قلب و روح و جانهاست
    قبرت  کجاست مادر؟  دنیا  و  عرش  اعلاست؟
...............................
خادم الحسین
1392/12/01


دوست دارم این مطلب رو که دیدی
هرچی همون لحظه اومد تو ذهنت اینجا بنویسی؟؟؟

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
خادم الحسین

قبر

گمنام

قبر مادر

نظرات  (۱۶)

۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۷ کنیز حضرت مادر(س)
در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون.
التماس دعا
پاسخ:
سلام.
محتاجیم.
یا علی مدد
سلام..
التماس دعا داریم..
عاقبتتون بخیر ان شاءالله..
یا علی مدد
پاسخ:
التماس دعا
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۷ کنیز حضرت مادر(س)
در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون.
التماس دعا
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۰ در راه مانده...
یاد اون شعر که...

||  این نامه رو به کجا پست کنم؟!!  ||  افتادم....

:( .......

التماس دعای فـــرج
پاسخ:
التماس دعا
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۹ پلاک شکسته

اعلی رفتم بقیع اما چه سود؟

هرچه گشتم فاطمه ان جا نبود..........

پاسخ:
یا حضرت مادر مددی کن...
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۷ وحید محمدی
بی بی بی حرم
قبرت کجاست مادر ...

د مورد اون نظرت هم جوابکی دادم زیر نظرت ...
پاسخ:
سلام.
التماس دعا.
یا علی مدد
غربت....
پاسخ:
کوچه های غربت و غم قهطی یک مرد بود......
خیلی کوتاه بود که
یه کم دیگه بهش اضافه کنید خادم الحسین.
پاسخ:
سلام.
چشم.
انشاالله.
التماس دعا
سلام 
یاد حضرت فاطمه<ص>
یادشلمچه
 التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
التماس دعا
یا علی مدد
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۳ نسیمِ بهار
یافاطمه
مددی
پاسخ:
سلام.
التماس دعا
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۵ سید محمد علوی زاده
سلام علیکم
خداوند اجرتان بدهد و موفقتان بدارد!
یا حق
پاسخ:
انشا الله با دعاهای شما...
یا علی
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۰ علی ابراهیمی
سلام، مطالبتون واقعاً خیلی دلیه...خدا قوت. خوظحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
پاسخ:
سلام.
ممنون از لطفتون.
چشم من لینکتون کردم.
التماس دعا
سلام. جوابی ندارم.
پاسخ:
هیچکس نداره برادر...
بی تاب آن لحظه ام که آقام امام زمان (عج) بیاد و غمی که از پنهانی قبر مادر داریم تموم شه ...
این بود چیزی که اول تو ذهنم اومد ...
پاسخ:
یا زهرا
من الان میفهمم چرا آرامگاه حضرت زهرا (س) نامعلوم است
اگه آشکار بود این عربستانی ها و وهابی ها و تکفیری های ملعون ، بی احترامی میکردند
پاسخ:
التماس دعا

قبر مادر تو فاصله ی آه من تا نگاه اونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">