اشعار علی صباغی

(محزون)

اشعار علی صباغی

یا اباعبدالله...

سرد و بی جان شده ام باز تمنا دارم
که به این فصلِ خزانِ دلِ من جان بدهی

علی صباغی
محزون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

از انجماد زمین می رهانی ام بانو...

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱ ق.ظ

از   انجماد  زمین   می رهانی ام   بانو

به سمت روشنایی می کشانی ام بانو

دلم   به  پنجره هایت  دخیل   می بندد

امروز   که    منتظر    مهربانی ام   بانو

بیا  به   ضمانت  غمهای   عمه ات زینب

مرا نجات ده از این شب ظلمانی ام بانو

من   این  روزها  به   لطفتان  امیدوارم

جان   برادرت از   درت  نرانی ام   بانو

.................................................

شعر از:خادم الحسین

.................................................

سلام.

من راهی قم هستم.

نائب الزیاره همه هستم...

التماس دعا

 

19

نظرات  (۱۰)

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۹ فاطمه (مرید زهرا)
ان شاالله زیارتتون مقبول خداروند قرار بکیره
التماس دعای فرج و شهادت
یا زهرا
پاسخ:

سلام.

انشا الله

التماس دعا

یا علی مدد

سلام مهربان .. مرا هم دعا کن ... دلم خدا رو می خواد ....
پاسخ:

سلام علیکم.

انشا الله.

محتاجیم به دعا

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۵ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
وفات عمه جان امام زمان برشما تسلیت باد.
پاسخ:

سلام.

این غم بزرگ بر جهانیان تسلیت باد.

یا علی مدد

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۵ مسافر کربلا
به یادشهدای گمنام 

http://kheyme.blog.ir/1392/11/21/%D9%85%DA%98%D8%AF%D9%87%C2%AD%DB%8C-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%86%D8%B9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D8%AC-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D9%85%D8%B7%DB%8C%D8%B9%DB%8C
پاسخ:

سلام.

ممنون که سر زدید.

یا علی مدد

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۵ سوشیانت ...
سلام
به به خوشا به سعادتتان
التماس دعا
یا علی...
پاسخ:

سلام.

محتاجیم به دعا.

یا علی

۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۵۳ عبد گنهکار
سلام و درود خدا

ممنون.

دعوتتون میکنم که از وبم دیدن فرمایید.
پاسخ:

سلام.

ممنون.

حتما

یا علی مدد

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۴ مسافر کربلا
نجات مردم قم دست میرزای قمی ست 
نجات هر دو جهان را به دست تو دادند 

یا علی 
کاش اون موقع اومده بودم و میگفتم نایب الزیاره باشین......یاحق و التماس دعای سلامتی و فرج مولامون..اللهم عجل لولیک الفرج..
پاسخ:
سلام.
یا علی
کاش اون موقع اومده بودم و میگفتم نایب الزیاره باشین......یاحق و التماس دعای سلامتی و فرج مولامون..اللهم عجل لولیک الفرج..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">